اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 60 دوره تخصصی قرآن کریم در جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 60 دوره تخصصی قرآن در جم خبر داد.

برگزاری 60 دوره تخصصی قرآن کریم در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات در نشست فعالان قرآنی جم اظهار داشت: توجه به قرآن و گسترش تعالیم اسلامی و قرآنی باید مورد عنایت مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: در راستای تقویت معنویت در جامعه و رشد معنویات برنامه‌ریزی بسیار خوبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 60 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال جاری به همت مراکز قرآنی شهرستان بیش از 60 دوره تخصصی قرآنی در سطوح مختلف در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار شد که برخی از دوره‌ها هنوز ادامه دارند.

سادات از وجود یک موسسه ثبت شده و دو موسسه در حال ثبت و 12 خانه قرآن روستایی در شهرستان جم خبر داد و بیان داشت: تمام مراکز قرآنی شهرستان فعال بوده و برخی تا 10 دوره قرآنی برگزار کرده‌اند که دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، تجوید، پیش‌دبستانی و تفسیر در دو بخش خواهران و برادران از جمله این دوره‌هاست.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با افزایش سهمیه دوره‌های قرآنی تعداد بیشتری از این کلاس‌ها تحت حمایت قرار بگیرد.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی جم نیز از صدور مجوز خانه قرآن فردوس صیدی جم خبر داد و گفت: به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی جم مجوز فعالیت خانه قرآن فردوس روستای صیدی از توابع شهرستان جم صادر شد.

مهدی رحمانی افزود: مجوز فعالیت این خانه قرآن پس از پیگیری‌های مستمر فعالان فرهنگی روستای صیدی صادر شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی در روستاهای مختلف جم متذکر شد: اکثر مراکز قرآنی علاوه بر سهمیه‌های ابلاغی دوره‌های قرآنی دیگری نیز به همت مسئولان زحمتکش خود برگزار می‌کنند.

رحمانی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن معنویات تلاش می‌کنند باید از امکانات موجود برای تقویت مراکز فرهنگی و قرآنی بهره ببریم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول