اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول پینگ‌پنگ

مقاومت قم به مروارید عسلویه باخت/ سومین باخت متوالی

خبرگزاری فارس: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم سومین هفته پیکارهای لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور را با شکست برابر پتروشیمی مروارید عسلویه به پایان رساند.

مقاومت قم به مروارید عسلویه باخت/ سومین باخت متوالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور امروز پیگیری شد و طی آن پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم در دیداری حساس برابر تیم پتروشیمی مروارید عسلویه نتیجه را واگذار کردند.

دیدار تیم‌های پینگ‌پنگ مقاومت قم و پتروشیمی مروارید عسلویه یکی از دیدارهای مهم هفته سوم دور رفت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود که طی آن تیم مقاومت قم در سومین گام خود در این رقابت‌ها برابر یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر باخت.

تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم که امسال یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جدال شش تیم حاضر در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور است، در هفته نخست در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود و در آن بازی نیز نتیجه را واگذار کرده بود.

نماینده هیئت پینگ‌پنگ استان قم در هفته دوم در بوشهر میهمان تیم هیئت این شهر بود که این بازی را نیز واگذار کرد تا بدین ترتیب بدون کسب امتیاز از دو بازی متوالی به مسابقه هفته سوم بیاید اما در این بازی نیز نتوانست نتیجه خوبی بگیرد.

در این بازی جدال سختی بین پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم و پتروشیمی مروارید عسلویه از تیم‌های مدعی صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور به صورت نزدیک و نفس‌گیر برگزار شد و بازیکنان تیم مقاومت قم حتی ضعیف‌تر از دو بازی قبل ظاهر شدند.

در پایان این مسابقه پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم با وجود اینکه تلاش زیادی برای متوقف کردن حریف خود و کسب امتیاز داشتند اما سرانجام با حساب پنج بر یک برابر میزبان شکست خوردند.

تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در رقابت‌های این فصل در بین شش تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور، با تیم‌های پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران، هیئت بوشهر، هیئت فارس، مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروشیمی مروارید عسلویه مسابقه می‌دهد و هم‌اکنون بدون امتیاز از سه بازی متوالی در انتهای جدول ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول