اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

تسریع در اجرای طرح شبنم در شهرستان ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد بر تسریع در اجرای طرح شبنم در این شهرستان تأکید کرد.

تسریع در اجرای طرح شبنم در شهرستان ملارد

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: اجرای این طرح می‌تواند گامی اساسی در جهت همسان‌سازی بازار در این شهرستان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در راستای شفاف‌سازی بازار و به نفع فروشندگان خواهد بود.

فرماندار ملارد با تأکید بر اینکه اجرای این طرح ملی با بهره‌گیری از افراد کارشناس و همچنین نظارت بر حسن اجرای آن در شهرستان ملارد ضروری است افزود: با اجرایی شدن این طرح ملی در ملارد می‌توانیم بسیاری از مشکلات در سطح بازار را در سطح خرده و عمده‌فروشی حل کنیم.

فردی با اعلام اینکه برای اجرای این طرح نیازمند افزایش نیروها و تجهیزات هستیم گفت: برای اجرای دقیق و بهتر این طرح باید از حضور کارشناسان و افراد خلاق استفاده کرده و تجهیزات کافی را نیز در اختیار این افراد قرار دهیم.

* ضرورت تأمین امنیت سرمایه‌گذاران در شهرستان ملارد

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تأمین امنیت سرمایه‌گذاران در این شهرستان تأکید کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در طرح‌های اقتصادی به موفقیت برسیم باید جایگاه حضور سرمایه‌گذاران را در شهرستان مشخص کرده و زمینه‌های حضور این افراد را در ملارد ایجاد نماییم.

فرماندار ملارد با تأکید بر جایگاه تولید و سرمایه‌گذاری عنوان کرد: برای جلب هر سرمایه‌گذاری باید بسترهای حضور وی از جمله تامین امنیت و اطمینان از سود فراهم شود.

این مسئول، این دو مهم را برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران ضروری دانست و گفت: اگر این دو مهم در شهر فراهم شود سرمایه‌گذاران با اعتماد بیشتری اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند.

* از طرح‌های پیشنهادی در راستای ایجاد اشتغال استقبال می‌شود

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه اشتغالزایی در این شهرستان تأکید کرد و متذکر شد: از تمام ظرفیت‌های شهرستان به منظور توسعه اشتغالزایی باید استفاده شود.

فردی در پایان تأکید کرد: از طرح‌های پیشنهادی در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان استقبال می‌شود.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول