اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

رتبه نخست شهرستان گنبدکاووس در اجرای طرح شبنم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: این شهرستان در اجرای طرح شبنم ویژه مبارزه با قاچاق کالا ‏در استان گلستان رتبه نخست را داراست.

رتبه نخست شهرستان گنبدکاووس در اجرای طرح شبنم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی عصر سه‌شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ‏اشاره به عملکرد 46 درصدی این شهرستان در اجرای طرح شبنم اظهار داشت: نمودار 46 درصدی عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت در اجرای طرح شبنم قابل تقدیر است و این نشان می‎دهد که در شهرستان جای فعالیت بیشتری است.

طرح شبنم تا پایان دی ماه به اتمام می‌رسد

وی گفت: تلاش دیگر ادارات ذیربط نیز باعث بهبود عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌شود و ضمن قدردانی از ادارات ذیربط بر ادامه اقدامات انجام شده و نظارت بر بازار و پیگیری‎های تعزیرات تاکید کرد.

نوراللهی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان دی ماه به اتمام می‌رسد اذعان داشت: در مهلت باقیمانده کار برچسب‌گذاری کالاهای وارداتی کامل انجام شود.

تاکید فرماندار گنبدکاووس بر لزوم اطلاع‌رسانی طرح شبنم به اصناف

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی طرح شبنم به اصناف و بازاریان ابراز داشت: طرح شبنم ویژه برچسب زدن ‏کالاهای وارداتی مجاز برای پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق است. وی بر ادامه ‏ارتباط سازنده اعضای کمیسیون تا پایان زمان اجرای طرح شبنم تاکید کرد.

سعید میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز با ارائه گزارشی از اقدامات ‏انجام شده گفت: برای تعیین اصالت کالای مجاز طرح برچسب‌گذاری کالاها تا ‏‏30 دی ماه ادامه دارد و مردم می‌توانند با پیامک کردن سریال برچسب کالا به شماره 300392 از اصالت کالاهای مجاز اطمینان حاصل کنند.

در این جلسه کلیپی از نحوه اجرای طرح به حاضران نشان داده شد.

انتهای پیام/2307/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول