اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

همکاری مردم را برای مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد می‌طلبیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست مردم این استان را برای همکاری در راه مبارزه با مواد مخدر به گرمی می‌فشاریم و منتظر تعامل بیشتر آن‌ها در این عرصه هستیم.

همکاری مردم را برای مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد می‌طلبیم

 سردار علی‌رضا عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این ‌که نباید اجازه داد عده‌ای سودجوی منفعت‌طلب با جان و زندگی جوانان برای به دست آوردن مطامع مادی و دنیوی خود بازی کنند، اظهار کرد: مبارزه با این سودجویان که همان سوداگران مرگ هستند تنها وظیفه پلیس نیست.

فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سودجویانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند از دو طریق فردی و جمعی به اجتماع آسیب می‌رسانند و ضررهایی که متوجه افراد می‌شود جامعه را نیز در بر می‌گیرد.

عادلی ادامه داد: برای جلوگیری از وسعت دامنه کار لازم است قبل از هر چیز به مباحث فرهنگی و فرهنگ‌سازی در این راستا بپردازیم که خانواده‌ها نقطه شروع این کار هستند.

وی استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی را در این راه خواستار شد و گفت: اطلاع‌رسانی برای ورود مردم بهترین راه است که رسانه‌ها و مطبوعات لازم است بنا به رسالتی که دارند وارد این قضیه شوند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های استانی به خصوص وسایل ارتباط جمعی به ویژه رسانه‌های محلی و ملی در مقابله با مواد مخدر بسیار مهم بوده و در کاهش آمارهای مخرب در این بخش تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس از همه توان و ظرفیت خود برای مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه استفاده می‌کند تا این مواد خانمان‌سوز از سطح جامعه برچیده شوند و از شیوع بیشتر آن در بین خانواده‌ها و به ویژه جوانان جلوگیری شود.

سردار عادلی با استمداد از مردم این استان برای همراهی بیشتر با پلیس برای برخورد با این پدیده تصریح کرد: انتظار همکاری بیشتر از سوی مردم می‌رود، چرا که در صورت بروز هر گونه خسارتی خود مردم بیش از همه ضرر خواهند کرد و بنیان خانواده‌ها با هر گونه کاهلی سست و متزلزل می‌شود.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول