اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

بلوار 45 متری شهر باشت بالاخره بازگشایی شد/ همکاری مردم کم‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت از بازگشایی بلوار 45 متری این شهر پس از سال‌ها انتظار مردمی خبر داد.

بلوار 45 متری شهر باشت بالاخره بازگشایی شد/ همکاری مردم کم‌نظیر بود

 سیدناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که این بلوار مدت 15 سال است که در طرح و نقشه این شهر قرار گرفته، تصریح کرد: اما 45 متری باشت که بازگشایی آن مورد درخواست مردم این شهر بود تاکنون به دلیل معارضات اجتماعی بازگشایی نشده بود.

رئیس شورای اداری شهرستان باشت ادامه داد: این بلوار 45 متری به طول دو کیلومتر و 800 متر است که تاکنون تنها 850 متر آن بازگشایی شده بود.

به گفته رضایی مالکان عرصه و اعیانی در مسیر این بلوار نهایت همکاری را در این زمینه داشتند و به همین مناسبت و به شکرانه بازگشایی بلوار لازم است از همه مردمی که در این راستا برای رفع معارضات همت به خرج دادند تشکر و قدردانی کنم.

فرماندار باشت اظهار کرد: باشت دارای یک خیابان اصلی است و با ترافیک و ازدحام رفت و آمد خودروها هسته مرکزی شهر با قفل ترافیکی مواجه می‌شود که همین موضوع چالشی بزرگ را به وجود آورده بود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان باشت تصریح کرد: با بازگشایی این بلوار در روانسازی تردد و ضریب ترافیک موفقیتی بزرگ حاصل شد که بخش عمده‌ای از این موفقیت حاصل همکاری مردم است.

رضایی با ابراز این نکته که سعی خواهیم کرد حقی از مردم و مالکان اراضی ضایع نشود، افزود: مترصد این موضوع هستیم کسانی که زمین‌های آن‌ها در مسیر این بلوار قرار گرفته به حقوق قانونی خود برسند تا کوچک‌ترین حقی از آن‌ها ضایع نشود.

وی به لزوم توجه به امور زیربنایی در شهر باشت اشاره کرد و گفت: به دلیل این که شهر باشت مرکز شهرستان است و از این پس مراجعات بیشتری نسبت به گذشته از سوی مردم مناطق اطراف خواهیم داشت لازم است در تکمیل زیرساخت‌های شهری از سوی مسئولان استانی کمک بیشتری به باشت شود.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول