اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

بازدید 6500 گردشگر از کلوت‌های شهداد در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از 6 هزار و 500 گردشگر طی چهار روز گذشته از کلوت‌های شهداد بازدید و اسکان پیدا کردند.

بازدید 6500 گردشگر از کلوت‌های شهداد در کرمان

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیش از 6 هزار و 500 گردشگر از تاریخ 19 تا 22 بهمن ماه جاری از کلوت‌های شهداد در استان کرمان بازدید و اسکان پیدا کردند.

وی افزود: از این تعداد بازدیدکننده 5 هزار گردشگر از کلوت‌های شهداد بازدید و یک‌هزار و 500 نفر نیز در کمپ کویری این منطقه گردشگری اسکان داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه بیشتر بازدیدکنندگان از استان تهران، یزد، اصفهان، شیراز و خراسان جنوبی بوده‌اند، بیان کرد: هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از کلوت‌های شهداد و آثار تاریخی این منطقه بازدید می‌کنند که هرساله بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

شمس‌الدینی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته کمپ کویری مورد تعمیر و بازسازی اساسی قرار گرفت، گفت: برای اقامت هرچه بهتر گردشگران در ایام نوروز نیز کمپ کویری شهداد با امکانات مناسب آماده پذیرایی از گردشگران است.

انتهای پیام/2446/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول