اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده سیمرغ بلورین جشنواره بیست و ششم:

مسئولان پس از عکس یادگاری به فکر حمایت از برترین‌های جشنواره باشند

خبرگزاری فارس: فیلم‌ساز بوشهری و دارنده سیمرغ بلورین بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 86 گفت: مسئولان پس از گرفتن عکس یادگاری با برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فجر باید به فکر حمایت مادی و معنوی هم از هنرمندان باشند.

مسئولان پس از عکس یادگاری به فکر حمایت از برترین‌های جشنواره باشند

داریوش غریب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تبریک دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر توسط رامتین بالف دیگر هنرمند بوشهری اظهار داشت: در واقع رامتین بالاترین جایزه سینمای ایران در بخش مستند را از آن خود کرد در حالی که فیلم رودخانه‌های لیان در جشنواره سینما حقیقت که مطرح‌ترین جشنواره فیلم مستند هم هست، جایزه گرفت.

وی گفت: در واقع رامتین بالف با فیلم رودخانه‌های لیان در دو جشنواره مهم حقانیت خود را اثبات کرد و بهترین فیلم مستند سال ایران را عرضه کرد.

فیلم‌ساز و مدرس بازیگری تصریح کرد: اهمیت جایزه جشنواره فجر را خود فیلم‌ساز می‌داند و این بالاترین نمره‌ای است که برای یک اثر داده می‌شود اما اهمیت کار این فیلم‌ساز را علاوه بر فیلم‌سازان، مسئولان باید بدانند، مردم هم همیشه قدردان هستند و حمایت می‌کنند.

غریب‌زاده خاطرنشان کرد: مسئولان باید اهمیت کار و تلاشی که برای این جایزه صورت گرفته را درک کنند اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از هنرمندان نخبه حمایت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: بوشهر هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف هنری دارد که توان دریافت سیمرغ بلورین را دارند اما نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولان هستند.

این هنرمند بوشهری بیان کرد: استان بوشهر از سال 86 به بعد با دریافت جایزه‌های مختلف از جشنواره‌های متعدد به قطب عکاسی و سینمای ایران تبدیل شده و فیلم‌سازان بوشهری توانسته‌اند بهترین جوایز سینمایی و عکاسی را در جشنواره‌های مختلف کسب کنند.

غریب‌زاده با گلایه از عدم حمایت مسئولان از هنرمندان گفت: بنده اکنون با حقوق بازنشستگی سه سال است که در حال تهیه فیلم هستم و هنوز موفق نشدم از سوی مسئولان حمایت شوم.

وی بیان کرد: اکنون مسئولان باید از آقای بالف حمایت کنند و از ایشان بخواهند تا در کار بعدی و اثر بعدی، وی را مورد حمایت قرار دهند و در کل هنرمندان ما نباید پس از کسب موفقیت فراموش شوند.

غریب‌زاده گفت: این‌ها سرمایه‌های استان و کشور هستند و با حمایتی که مسئولان از آن‌ها دارند باید به دنبال تولید آثار بیشتری بروند.

این هنرمند و فیلم‌ساز بوشهری در پایان دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فیلم فجر را به تمام مردم بوشهر، اهل هنر و رسانه‌ها تبریک گفت.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول