اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهمین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان

«زیباتر از زندگی» به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در دهمین روز از جشنواره فجر اصفهان فیلم «زیباتر از زندگی» به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌شود.

«زیباتر از زندگی» به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌شود

علی تمنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز فیلم‌های «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی در سه سانس و سه سینما اکران می‌شود.

وی افزود: زیباتر از زندگی که جایزه ملی را در اختتامیه جشنواره فجر در یافت کرد داستان حسین علم الهدی از جمله فرماندهان جنگی سپاه ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد:  با شروع جنگ تحمیلی، حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه  به همراه نیروهای مردمی با دست خالی به کمک مردم روستاها می‌شتابند و نیروهای مخلص ارتش نیز با وجود مخالفت بنی‌صدر به کمک آنها شتافته و ضمن ارائه کمک‌های تسلیحاتی در یک عملیات مشترک دوش به دوش هم بر دشمن متجاوز یورش می‌برند.

وی ادامه داد: محمود پاک نیت ، مهوش صبرکن، قربان نجفی ، سید جواد طاهری، حسین کلانتر، غلامرضا رمضانی، محمد رنجبر، عقیل امین زاده، مجید اقبالی، علیرضا مقتدر، امین طرفی جلالی، رحمان برهانی، حمید بهداروند، فتح الله زیلایی و جابر سلامی بازیگران این فیلم هستند و حامد کمیلی نقش حسین علم‌الهدی را بازی کرده است.

تمنایی با اشاره به داستان فیلم قاعده تصادف نیز گفت: این فیلم روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن این نمایش و رساندن آن به اجرا هستند.

وی ادامه داد: بازیگران این فیلم امیر جعفری، مهرداد صدیقیان، اشکان خطیبی، سروش صحت، امید روحانی، محمدرضا غفاری، سروش مالمیر، مارتین شمعون‌پور، بهاران بنی احمد، الهه حصاری، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی هستند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان با بیان  اینکه «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» برای دومین روز در جشنواره است که اکران می‌شود، گفت: این فیلم داستان شیرین دختر 8 ساله‌ای است که بی‌توجهی پدر و مادرش واقعه‌ای را برای وی رقم می‌زند که زخم آن سال‌ها بر روح و روانش باقی می‌ماند و همه زندگی‌اش را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: آنچه این زخم را عمیق‌تر و واقعه را به فاجعه ختم می‌کند این است که دخترک هیچ کس را ندارد تا درد دلش را با او در میان بگذارد.

وی ادامه داد: شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، هادی مرزبان، ستاره اسکندری، امیر آقایی، شیرین بینا در این فیلم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول