اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرج تأکید کرد

ضرورت صیانت از هویت‌های تاریخی و مذهبی کرج

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر کرج بر ضرورت صیانت از هویت‌های تاریخی و مذهبی کرج تأکید کرد.

ضرورت صیانت از هویت‌های تاریخی و مذهبی کرج

عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای هویت‌های تاریخی و مذهبی بی‌شماری است که باید علاوه بر حفظ این هویت‌ها آنها را به نسل امروز نیز شناساند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات فرهنگی که متولیان امر فرهنگ باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند شناساندن هویت‌های تاریخی و مذهبی این کلانشهر است.

پورمظاهری تأکید کرد: هویت ملی ما از هویت‌های تاریخی و مذهبی ما شکل می‌گیرد لذا این هویت‌ها به عنوان میراثی بسیار گران‌بها بوده که باید در حفظ و نگهداری آنها و انتقال آنها به نسل‌های آینده کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن هویت‌های تاریخی، مذهبی و ملی یکی از مهم‌ترین وظایف متولیان امر فرهنگ است افزود: فرهنگ ما متشکل از خرده فرهنگ‌هایی است که باید نگاه عمیقی را به آن داشته باشیم.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: کلانشهر کرج به لحاظ داشتن اماکن مذهبی و فرهنگی مطلوب دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید راهکارهای اساسی را به منظور حفاظت، حمایت، احیاء و توسعه میراث ارزشمند مذهبی، فرهنگی و ملی در سطح خرد و کلان انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول