اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

گلستان 34 پروژه مهر ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با توجه خاص دولت به مردم گلستان، 34 پروژه مهر ماندگار در حال اجرا هستند.

گلستان 34 پروژه مهر ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع اعضای ستاد دهه فجر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن استان گلستان اظهار داشت: هشت پروژه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی، شش پروژه متعلق به شرکت آب منطقه‌ای، پنج پروژه متعلق به شرکت آب و فاضلاب شهری و چهار پروژه متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ورزش و جوانان هر یک سه پروژه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دو پروژه و اداره کل فرودگاه‌ها، سپاه نینوا و بنیاد شهید و امور ایثارگران هر کدام یک پروژه مهر ماندگار دارند.

شش پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان در دستور کار قرار دارد

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار نسبت به ساخت مراکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مراوه‌تپه، ساخت بیمارستان 20 تختخوابی گرگان، 32 تختخوابی آزادشهر و 96 تختخوابی مینودشت اقدام می‌کند.

قناعت ادامه داد: تکمیل بیمارستان آموزشی و درمانی پنجم آذر گرگان، بندرگز، 96 تختخوابی گنبدکاووس و ساخت مرکز تحقیقات سرطان، گوارش و کبد گرگان سایر پروژه‌های مهر ماندگار این دانشگاه هستند.

به گفته وی، ساخت مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران از تعهدات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان است.

سپاه نینوا 10 هزار پروژه محرومیت‎زدایی اجرا می‎کند

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز نسبت به آسفالت راه‎های روستایی بالای 50 خانوار، تکمیل بزرگراه بهشهر- گرگان- آزادشهر، توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی و احداث راه‌آهن گرگان- اینچه‎برون در قالب پروژه‎های مهر ماندگار اقدام می‎کند.

قناعت تصریح کرد: پروژه‎های ساخت شرکت تولیدی بانیار (گرانول پلی‌استایلون)، ساخت شرکت صنایع کیمیا چوب گلستان (M.D.F) و ساخت شرکت کشت و صنعت گلستان آریا (بسته‌بندی مواد غذایی) نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب پروژه‎های مهر ماندگار انجام می‎شوند.   

وی اجرای 10 هزار پروژه محرومیت‎زدایی و و راه‎اندازی 15 مرکز هوانوردی عمومی و نهادینه کردن آن در صنعت هوایی کشور را به ترتیب از پروژه‎های مهر ماندگار سپاه نینوا و اداره کل فرودگاه‎های گلستان برشمرد.

بازارچه صنایع‌دستی توسط میراث فرهنگی راه‎اندازی می‎شود

استاندار گلستان ادامه داد: در قالب این پروژه‎ها آبرسانی به شهرهای گرگان، علی‎آبادکتول، گالیکش، مینودشت و گنبدکاووس توسط شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان انجام می‎شود.

قناعت اذعان داشت: شرکت آب منطقه‎ای گلستان نیز نسبت به ساخت و راه‎اندازی شبکه آبیاری و زهکشی قره‎سو، زرینگل و نرماب و ساخت سد دانشمند و کبودوال و مطالعه و اجرای زهکشی اراضی اولویت‎دار گلستان اقدام می‎کند. 

به گفته وی، اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز تکمیل خوابگاه ورزشکاران گلستان، تکمیل سالن رزمی سه طبقه گلستان و طرح تکمیل استادیوم 5 هزار نفری گنبدکاووس و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز احداث بازارچه صنایع‌دستی و ساخت هتل و مجتمع گردشگری را در قالب پروژه‎های مهر ماندگار در دستور کار دارند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول