اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا و ایادی خبیثش ناکام شدند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس گفت: مردم ایران اسلامی عاشقانه و با بصیرت تمام ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و بار دیگر با حضور در صحنه، آمریکا و ایادی خبیثش را از رسیدن به امیال منافقانه خود ناکام و مایوس گذاشتند.

آمریکا و ایادی خبیثش ناکام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان در مجلس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم قهرمان ایران در سی و چهارمین بهار پرشکوفه انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه‌ای به‌یادماندنی و در خور شأن و نام ایرانی آفریدند و عاشقانه و بابصیرت تمام ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و بار دیگر با حضور در صحنه، آمریکا و ایادی خبیثش را از رسیدن به امیال منافقانه خود ناکام و مایوس گذاشتند.

 

وی افزود: امروز ملت ایران دیگربار به دنیا ثابت کرد که در راستای تحقق آرمان‌های رفیع خود هر نوع سختی و مشکل را به جان می‌خرد و تا آخرین قطره خون از اهداف بلند انقلاب عزیزش دفاع خواهد کرد و کوتاه نخواهد آمد.

این نماینده مجلس بیان کرد: اینجانب نیز به نوبه خود و به عنوان خادمی کوچک از تمام ملت نستوه و مبارز ایران اسلامی خاصه مردم مومن، متدین، ولایت‌مدار و شریف دشتستان به‌واسطه حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نهایت تشکر و قدردانی را به‌عمل آورده و امید آن دارم که با اتکال به ذات اقدس الهی و توجهات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) و تحت زعامت رهبر دانشمند انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) قله‌های موفقیت، سعادت و بهروزی را بیش از پیش فتح کنند و همواره شاهد ایرانی عزتمند و سربلند در تمامی عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول