اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سخنگوی گفت‌وگوهای بحرین: فضای گفت‌وگوها مثبت بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی گفت‌وگوهای ملی بحرین بدون ارائه جزئیاتی از پیشرفت احتمالی این مذاکرات گفت: فضای حاکم بر این نشست مثبت بود.

سخنگوی گفت‌وگوهای بحرین: فضای گفت‌وگوها مثبت بود

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری بحرین، «عیسی عبدالرحمن» سخنگوی رسمی گفت‌وگوهای توافق ملی در بحرین فضای این گفت‌وگوها در جلسه اول را مثبت ارزیابی کرد و گفت که شرکت کنندگان در این نشست بر ضرورت موفقیت آمیز بودن این گفت‌وگوها اجماع داشتند.

وی در این زمینه بدون ارائه جزئیات بیشتری از این نشست تاکید کرد: فضای مثبت در اولین جلسه از گفت‌وگوهای ملی حاکم بود که این حجم مسئولیت شرکت کنندگان در این گفت‌وگوها از سوی شرکت کنندگان و دولت را نشان می‌داد.

عبدالرحمن تاکید کرد که همه شرکت کنندگان از تمامی گروه های بحرین در این نشست از دعوت شاه این کشور برای کامل کردن گفت‌وگوهای توافق ملی در محور سیاسی خود قدردانی کردند.

جلسات گفت‌وگوها 3 روز در هفته و از ساعت 5 عصر آغاز می‌شود، این جلسات از امروز آغاز شده، اما هیچ زمانی برای پایان مذاکرات معین نشده است.

مشارکت‌کنندگان در مذاکره در صورتی که به توافق برسند زمان پایان مذاکرات را مشخص خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول