اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله امینی:

سران قوا با وحدت مشکلات مردم را رفع کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم خطاب به سران قوا گفت: مردم با وحدت در تمام صحنه‌ها حضور دارند شما هم با وحدت و همدلی مشکلات مردم را حل کنید.

سران قوا با وحدت مشکلات مردم را رفع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ابراهیم امینی که امروز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکنون با مشکلات فراوانی مواجه بودیم اما مردم ما همواره با وحدت، همدلی و حضور در تمام صحنه‌ها و‌ راهپیمایی‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و بعد از این هم خواهند زد.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دورانی که در آن قرار داریم دوران مقاومت است و باید بیشتر مقاومت کرد تا مشکلات رفع شوند.

وی حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی را خوب ارزیابی کرد و خطاب به سران قوا گفت: همانطور که می‌بینید مردم با وحدت در تمام صحنه‌ها حضور دارند شما هم با وحدت و همدلی مشکلات مردم را حل کنید.

انتهای پیام/78010/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول