اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمن‌شناسی از نیازهای ضروری امت اسلام است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش دشمن‌شناسی را از نیازهای ضروری امت اسلام برشمرد.

دشمن‌شناسی از نیازهای ضروری امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز پیش از ظهر امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آبپخش اظهار داشت: رمز بقای جمهوری اسلامی حاکمیت ولایت فقیه است که همیشه پیرو آن بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ دینی یکی از ضروریات جامعه امروز است و مهم‌ترین عامل توسعه فرهنگ دینی افزایش بصیرت مردم است.

خرم‌روز دشمن‌شناسی را از نیازهای ضروری امت اسلام دانست و بیان داشت: امت اسلام باید دشمنان قسم‌خورده خود را بشناسند و با آگاهی از ترفندها و اقدامات آنها برای مقابله با طرح‌ها و اقدامات خصمانه‌ آنها تلاش کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول 34 سال عمر پربرکت خود حوادث زیادی را به خود دیده و همه مردم متدین، بصیر و انقلابی ایران این حوادث را درک و لمس کرده‌اند.

این مسئول اذعان دشت: امروز ترفند و تاکتیک دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر کرده و جنگ نرم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی را برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی برگزیده‌اند و تمامی اقدامات آنها متاثر از همین تصمیم است.

بخشدار آبپخش با تشریح وظایف کنونی امت اسلام، عنوان کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و مطالعه فرامین و دستورات آن بزرگوار وظیفه‌ای است که امروز همه آحاد و امت اسلام بر عهده دارند.

خرم‌روز ابراز داشت: امت اسلام در شرایط مختلف وظایف مختلفی را عهده‌دار هستند و وظیفه‌شناسی و حضور در صحنه از مسائل مهمی است که باید با جدیت مورد توجه ایشان قرار گیرد.

وی افزود: در مراحل مختلف تاریخی وحدت، اتحاد، انسجام، همبستگی و همدلی امت مسلمان ایران را پیروز و سرافراز کرده و امروز نیز باید به این مهم توجه داشته باشیم و در سایه وحدت و حرکت حول محور ولایت برای تحقق اهداف نظام اسلامی توجه کنیم.

بخشدار آبپخش یادآور شد: مردم دلاور و شجاع ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و گره‌خورده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای جاوید و برگی زرین را در افتخارات این مرز و بوم رقم زده‌اند.

خرم‌روز تاکید کرد: انتخابات 23 خرداد 92 حماسه‌ای جاوید و ماندگار است که مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات و انتخاب شایسته‌ترین رئیس‌جمهور و نماینده خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا آن را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول