اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی مردم یزد همگام با همه مردم

حضور گردشگران خارجی پابه‌پای راهپیمایان

خبرگزاری فارس: همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی، راهپیمایی ‎ 22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و باشکوه مردم همیشه در صحنه یزد برگزار شد.

حضور گردشگران خارجی پابه‌پای راهپیمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم غیور و شهیدپرور یزد در ساعات اولیه صبح با حضور در بارگاه امامزاده جعفر(ع) و حرکت به سمت چهارراه شهدا، صحنه‌های پرشور دیگری را خلق کردند.

مردم مبارز و ظلم ستیز یزد از ساعت ‎9:30 صبح امروز با حضور در گلزار شهدای این بارگاه ملکوتی، پس از عبور از چهارراه شهید سید مصطفی خمینی(ره) وارد خیابان قیام شده و سپس این مسیر را تا تکیه امیرچخماق یزد پیمودند و در آنجا اجتماع کردند.

حضور پرشور جوانان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم به ویژه زنان، هیئت‌های مختلف ورزشی و مذهبی، جامعه روحانیون، اصناف و بازاریان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان در راهپیمایی امروز مشهود بود.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری و نیز با ساخت آدمکی از سران استکبار جهانی، انزجار خود را از جنایات آمریکای فاسد و رژیم صهیونیست غاصب اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با سر دادن شعارهای ضداستکباری چون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، انزجار خود را از ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.

گروهی از جوانان غیور و دلاور خطه کویر هم با سردادن نوای «حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست» و نیز «ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، حمایت خود را از انقلاب و رهبر معظم انقلاب و نیز آمادگی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

حضور پرشور و کم‌نظیر مردم به گونه‌ای بود که جمعیت حاضر به صورت فشرده حرکت می‌کردند و برای استقرار در محل نیز به خیابان‌های اطراف رفتند.

حضور بانوان یزدی در این روز ستودنی بود به ویژه که مادران نیز با فرزندان خردسال خود جلوه‌هایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وجود چهار غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی امروز برای پذیرایی از راهپیمایان و توزیع محصولات فرهنگی نظیر سربند، لوح فشرده از سرودهای انقلابی و پوسترهای راهپیمایی به همراه پرچم از جلوه‌های دیگر این جشن عظیم بود.

حضور گردشگران خارجی در سی و چهارمین جشن بهار انقلاب جلوه‌ای از مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را در دیگر کشورها به نمایش گذاشت.

توزیع بادکنک در بین کودکان و دانش‌آموزان، نقاشی بر روی صورت کودکان و توزیع شیرینی و شربت از دیگر برنامه‌های مردم در این روز بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، فرماندار، استاندار و دیگر مسئولان استان نیز در کنار شهروندان در این راهپیمایی حضور داشتند.

انتهای پیام/90004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول