اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

ملت ایران هیچ‌گاه فریب مستکبران را نمی‌خورند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک با بیان اینکه مردم شهرستان بستک گفت: مردم ما فریب مکر و حیله مستکبران به ویژه دولتمردان آمریکا را که گاه دم از مذاکره و گاه دم از تحریم‌های شکننده می‌زنند، نمی‌خورند.

ملت ایران هیچ‌گاه فریب مستکبران را نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، مردم انقلابی شهرستان بستک، همگام با امت اسلامی ایران در یوم الله 22 بهمن یکبار دیگر با خلق حماسه‌ای جاوید و با حضور پرشور در راهپیمایی، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر و مقام معظم رهبری نشان دادند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم  از محل میدان دفاع مقدس تا سالن عباسیه بستک با نظم و شکوه خاصی برگزار گردید راهپیمایان با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه و... ، انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و فتنه گران اعلام کردند.

فرماندار بستک در این مراسم ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از همه کسانی که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند، اظهار داشت: حضور شورانگیر و غرور آفرین مردم انقلابی شهرستان بستک در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و علاوه بر آن استحکام انقلاب اسلامی و عزم و اراده مردم را به تمامی دشمنان نمایان ساخت.

محمد مشتاق‌زاده مهم‌ترین دلیل پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در برابر استعمار را اتحاد، همدلی و وحدت کلمه ذکر کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که متحد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر دسیسه های دشمنان مقاومت کرده و در برابر دشمنان پیروز می شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به اینکه دشمنان در طول این سه دهه با انواع تحریم و به شهادت رساندن مسئولان کشور و دانشمندان و... دشمنی آشکار خود را با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته اند خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که هیچ تهدید و تحریمی نخواهد توانست آنها را در  رسیدن به اهداف و آرمانهای متعالی خود نومید سازد.

مشتاق‌زاده افزود: مردم ما فریب مکر و حیله مستکبران به ویژه دولتمردان آمریکا را که گاه دم از مذاکره و گاه دم از تحریم‌های شکننده می‌زنند، نمی‌خورند.

فرماندار بستک در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امسال مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان ایران اسلامی خواهد زد.

مشتاق زاده افزود: انشاالله با حضور گسترده شما مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، دشمن بار دیگر سیلی محکمی خواهد خورد.

فرماندار بستک در پایان سخنان خود ضمن قدردانی و تشکر از تلاش مسئولان شهرستان در افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: الحمدلله با حمایت، تعامل و همدلی همه نیروهای دلسوز و پرتلاش در سطح شهرستان بستک، مقتدرتر و با ثبات تر از گذشته در تمام عرصه‌ها روبه جلو و در حال پیشرفت هستیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم قطعنامه سراسری 22 بهمن قرائت شد.

انتهای پیام/88006/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول