اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

دشمن با حضور پرشور مردم مایوس شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت: دشمنان با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایوس شدند.

دشمن با حضور پرشور مردم مایوس شد

مرتضی بنیادی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: ‌امروز شاهد به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب هستیم و شاخه‌های این درخت تنومند در حال گسترش و ریشه دواندن در کشورهای منطقه است.

وی افزود: درخت تنومند انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است نیاز به مراقبت و نگهداری دارد که بر همگان لازم است برای پاسداشت و گرامیداشت این دستاورد بزرگ همواره و در همه حال در صحنه مبارزه با کفر و استکبار جهانی حضور داشته باشند.

معاون فرماندار خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنانی که از ابتدا با نظام و انقلاب دشمن بودند، امروز هم تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند که هوشیاری و مقاومت مردم تاکنون تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: این حضور، حضوری مایوس‌کننده برای تمام بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی است.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: هرچه این حضور بیشتر باشد دشمنان بیشتر عقب‌نشینی می‌کنند، چراکه متوجه خواهند شد سیل خروشان مردم ایران انتهایی ندارد و اگر اراده کنند می‌توانند آن‌ها را از صحنه روزگار حذف کنند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد مردم وارد صحنه‌هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن شوند، اذعان داشت: هر ساله دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در روز 22 بهمن تبلیغات گسترده‌ای کرده و تلاش می‌کنند تا مردم به صحنه نیایند.

بنیادی تصریح کرد: ایران اسلامی با داشتن جوانانی متفکر و اندیشمند تا‌کنون توانسته است در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد و این امر برای دشمنان غیر قابل تحمل است.

معاون فرماندار خرم‌دره با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران دلداده ولایت هستند و تا آخرین لحظه از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی افزود: ملت ولایت‌مدار و غیور ایران با حضور در تمامی صحنه‌ها، حمایت و پشتیبانی کامل خود را از مقام معظم رهبری اعلام کرده و با تمام وجود آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول