اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

ملت ایران اجازه دخالت بیگانه در امور کشور را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: ملت ایران اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی‌دهند.

ملت ایران اجازه دخالت بیگانه در امور کشور را نمی‌دهند

احمد بختیاری صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره از ولایت فقیه به عنوان روح نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران روح زنده و جاوید است و دشمنان ما به خوبی به اهمیت این مسئله پی برده‌اند چراکه برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای تضعیف و گرفتن روح نظام صورت می‌گیرد.

وی عنوان داشت: امروز هیچ کشوری به اندازه ایران از استقلال، آزادی و دموکراسی حکومت برخوردار نیست، چراکه امروز در کشورهای همسایه خود نیز شاهد دخالت‌های بیگانگانی هستیم که آرزو دارند در سرنوشت این کشور نیز دخالت کنند، اما این اندیشه را به گور خواهند برد.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنانی که از ابتدا با نظام و انقلاب دشمن بودند، امروز هم تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند که هوشیاری و مقاومت مردم تاکنون تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: این حضور، حضوری مایوس‌کننده برای تمام بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی بوده و از طرفی حرکتی نمادین از استقامت و پایداری ملتی مؤمن و خداجو و شهادت‌طلب است.

بختیاری تصریح کرد: ملت ایران در 22 بهمن به جهانیان اعلام کردند که به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت کنند. مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی22 بهمن بار دیگر با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و از اصول انقلاب حمایت و آن‌ها را پایدار کردند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره اضافه کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران آمدند تا پیوند ناگسستنی خود را با امام و ولایت و رهبری به نمایش گذاشته و همچنین از حق هسته‌ای خود دفاع کنند.

بختیاری با بیان اینکه دستاوردهای کشور در عرصه‌های مختلف دشمنان را عصبانی کرده است، ابراز داشت: در شرایط کنونی دستاورد‌های گران‌سنگی در عرصه‌های مختلف داشتیم که به رخ جهانیان کشیده شده است و دشمن از این موضوع رنج می‌برد و سعی دارد که این ناراحتی خود را به نوعی بروز دهد.

وی افزود: مردم امروز به عینه شاهد هستند که شعارهای انقلاب عینیت پیدا کرده و در چارچوب قانون همه ما مسئول هستیم که خادم ملت باشیم و قدر حضور آن‌ها را بدانیم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: ایشان به خوبی با وظایف خود مبنی بر پاسداری از دستاوردهای حکومت اسلامی آشنا هستند و فتنه‌گری‌های دشمنان خللی در صفوف به هم پیوسته مردم ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/73001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول