اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ایام الله دهه فجر انجام شد

افتتاح مجتمع فرهنگی، تبلیغی تویسرکان با اعتبار 855 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: عصر امروز توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مجتمع فرهنگی‌، تبلیغی تویسرکان با اعتبار 855 میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح مجتمع فرهنگی، تبلیغی تویسرکان با اعتبار 855 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان و روحانیون شهرستان و عوامل عملیات اجرایی، طرح مجتمع فرهنگی، تبلیغی تویسرکان با صرف اعتبار 855 میلیون تومان توسط حجت‌الاسلام آزادی‌خواه مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افتتاح شد.

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، تبلیغی تویسرکان در زیر بنای یک هزار و 142 متر و در مساحت یک هزار و 70 متر مربع از سال 88 آغاز شده است.

فونداسیون این مجتمع نواری، سازه فلزی با سیستم بادبندی و سقف کامپوزیت و نمای بیرون ترکیبی از سنگ و آجر و نمای طرح اسلامی با زمینه قهوه‎‌ای، و نمای داخلی ترکیب گچ و سنگ گرانیت در بدنه و کف‌ها تمام سنگ گرانیت است.

مجتمع فرهنگی، تبلیغی شهرستان تویسرکان دارای سالن اجتماعات با بدنه آذران پلاست و سقف آکوستیک کناف، بخش اداری و مجهز به سیستم گرمایشی است و سبک به کار رفته در این ساختمان طرح اسلامی است.

در این مراسم از عوامل ساخت و ساز مجتمع‌های تبلیغات اسلامی با اعطای هدیه تقدیر و تجلیل شد.

* افتتاح سالن ورزشی زینبیه با اعتبار 430 میلیون تومان

هم‌زمان با این طرح سالن ورزشی مدرسه زینبیه آموزش و پرورش تویسرکان نیز با زیربنای 820 متر مربع و صرف اعتبار 430 میلیون تومان افتتاح شد. از این مبلغ 180 میلیون تومان صرف محوطه‌سازی و 350 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز سالن هزینه شده است.

هزینه‌های ساخت سالن ورزشی مدرسه زینبیه از محل اعتبارات تخریب و نوسازی تأمین شده و سیستم گرمایشی این سالن از کف و بخش اداری هم مجهز به سیستم گرمایشی پکیج است.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول