اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

آی.سی.یو داخلی بیمارستان بوعلی قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: آی.سی.یو داخلی بیمارستان بوعلی قزوین با حضور جمعی از مسئولان علوم پزشکی استان و استاندار قزوین افتتاح شد.

آی.سی.یو داخلی بیمارستان بوعلی قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم افتتاح پنج پروژه خدمات پزشکی قزوین امروز با حضور احمد عجم استاندار قزوین و علی‌اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دیگر مسئولان این دانشگاه برگزار شد و پنج پروژه خدمات پزشکی قزوین به بهره‌برداری رسید که آی.سی.یو داخلی بیمارستان بوعلی قزوین هم از جمله این پروژه‌ها بود.

بخش آی.سی.یو بیمارستان بوعلی قزوین با ظرفیت 10 تخت آی.سی.یو برای بیماران معمولی و یک تخت ایزوله آی.سی.یو برای بیماران عفونی ساخته شده است.

با راه‌اندازی این بخش که در مدت هشت ماه و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است، زمینه اشتغال برای 18 دکتر، پرستار و نیروی خدماتی فراهم شده است.

همچنین بخش شیمی درمانی بیمارستان کودکان قدس قزوین با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این بخش که برای بیماران تالاسمی و سرطانی در دو طبقه و 28 تخت به بهره‌برداری رسیده است با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

افتتاح نخستین بخش بازتوانی قلبی در بیمارستان ولایت قزوین و دستگاه ام.آر.آی نیز از جمله پروژه‌های خدمات پزشکی قزوین بود که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخش بازتوانی قلبی این بیمارستان که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته شده است ظرفیت پذیرش پنج بیمار در ساعت را دارد.

با راه‌اندازی بخش ام.آر.آی این بیمارستان که با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید تعداد دستگاه‌های ام.آر.آی این بیمارستان به سه تخت در استان رسید.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول