اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

امام بر پایه دیدگاه پیامبران قیام کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: قیام امام خمینی(ره) بر پایه دیدگاه پیامبران صورت گرفت و جهان اسلام را متحول کرد.

امام بر پایه دیدگاه پیامبران قیام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی در گردهمایی ائمه، مدیران، مدرسان و طلاب اهل سنت استان به مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: کشور ایران قبل از انقلاب بازوی صهیونیست در ظلم به مردم دنیا بود و امام خمینی (ره) با ورودش، تمام برنامه‌های رژیم را با افکار الهی و سیاسی خود در هم ریخت.

فاضلی تصریح کرد: استکبار جهانی سیاست تفرقه‌آمیزش، تکه‌تکه کردن جهان اسلام بود چرا که می‌دانست کسی قدرت مقابله با اسلام را ندارد.

وی با یادآوری این مطلب که انقلاب با نهضت رهبر کبیر آن آمد و اسلام را تقویت کرد و در مقابل کفر ایستاد و آن را سرنگون کرد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) کفر را به خوبی شناخته بود و به همین خاطر توانست به خوبی آن را از پای در آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: خداوند مودت امام خمینی(ره) را در دل مومنین قرار داد و قیام امام (ره) براساس دیدگاه پیامبران بود که جهان اسلام را متحول کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است، ادامه داد: کفر با تمام قوا علیه ایران اسلامی وارد میدان عمل شده است که هشداری برای همه ملت ایران است.

فاضلی خاطرنشان کرد: امام خمینی ابرمردی بود که انقلاب را ایجاد کرد و در این راستا کلامی جز برادری و وحدت بیان نکرد و امام کوهی بود که در مقابل کفر ایستاد و به همین خاطر محبتش در دل تمام دنیا جا گرفت.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که صاحب قوی‌ترین انقلاب با مودت، وحدت و برادری هستیم و هوشیار باشیم که دشمن از این اخوت و برادری ما نگران است لذا ضروری به نظر می‌رسد که علما و روحانیون و خدمات نظام را به خوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول