اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست هندبالیست‌ها، فوتبالیست‌ها و والیبالیست‌ها رقم خورد

هفته ناکامی تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد در لیگ‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هفته ناکامی تیم‌های این استان در لیگ‌های کشوری خبر داد.

هفته ناکامی تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد در لیگ‌های کشوری

آرمان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، در هفته‌ای که گذشت تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در سالن آزادی این شهر میزبان تیم بانوان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان مقابل این تیم اصفهانی با نتیجه 29 بر 30 متحمل شکست شد.

وی افزود: تیم هندبال بانوان نفت و گاز با هفت امتیاز در رده ششم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارد.

این مسئول به دیگر ناکامی تیم‌های این استان اشاره کرد و گفت: تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یکم باشگاه‌های کشور مقابل تیم هندبال صبای قم شکست خورد و از رسیدن به فینال و رقابت‌های لیگ برتر بازماند. 

وی افزود: در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یکم هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال نفت و گاز در شهر قم به مصاف تیم صبای این شهر رفت که در پایان با نتیجه 28 بر 25 مغلوب این تیم شد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

وی گفت: تیم هندبال نفت و گاز در بازی رفت در گچساران با نتیجه 33 بر 32 به پیروزی رسیده بود.

شکست تیم والیبال نشسته نفت و گاز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور

وی افزود: تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران نیز در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاهی کشور متحمل شکست شد.

قنبرزاده ادامه داد: از هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر، تیم نفت و گاز در سالن آزادی گچساران میزبان تیم فیروز قزوین بود که در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم قزوینی شد.

وی گفت: تیم قزوین در این دیدار با نتایج 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 22 پیروز شد و تنها در یک ست 25 بر 21 نتیجه را به تیم والیبال نفت و گاز واگذار کرد.

این مسئول یادآور شد: تیم والیبال نشسته گچساران در حال حاضر با چهار امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر والیبال نشسته کشور قرار دارد.  

تساوی نوجوانان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر فوتبال کشور

قنبرزاده گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود متوقف شد.

وی افزود: از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور، تیم نفت و گاز در استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران میزبان تیم نفت آبادان بود که تلاش دو تیم پس از 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید که اکنون با این تساوی تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران با 11 امتیاز در رده هفتم این مسابقات قرار دارد.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با شکست تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در بازی حساس روز شنبه 28 بهمن‌ماه جاری تیم شهرداری بتواند با حمایت همه جانبه هواداران خود، تیم شهرداری تبریز مهم‌ترین رقیب را از پیش رو بردارد.

انتهای‌ پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول