اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه علی‌ابن ‌ابیطالب سپاه محلات:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه علی‌ابن ‌ابیطالب سپاه ناحیه مقاومت شهرستان محلات گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به معنای آن است که ملت بزرگ ایران هرگز سرنوشت خود را به بیگانگان نخواهد سپرد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین رضایی صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج محلات اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن  امسال یکی از مقوله‌هایی است که دشمنان داخلی و خارجی روی آن حساب باز کرده‌اند و منتظر هستند ببینند مردم ایران چقدر به نظام اسلامی پایبند هستند و در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چگونه عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به شرایط موجود شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را بسیار ضروری و با اهمیت کرده است، تصریح کرد: مطمئنا با حضور حماسی مردم در 22 بهمن ‌ماه امسال بار دیگر دشمنان اسلام و مسلمین مأیوس شده و تلاش‌های خود علیه نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند دید.

فرمانده حوزه علی‌ابن ‌ابیطالب شهرستان محلات با بیان اینکه چشمان دنیا اعم از دوست و دشمن نظاره‌گر حضور در راهپیمایی 22 بهمن است، ادامه داد: وظیفه هر ایرانی است که با اخلاص در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به همه دشمنان و کوردلان ثابت کند که این ملت آزاده است و هرگز سرنوشت خود را به بیگانگان نخواهند داد.

رضایی حضور در صحنه‌های ملی به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن ماه را حمایت از دستاوردهای نظام و انقلاب نامید و گفت: حضور قدرتمندانه و حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رزمایش بسیجیان  شهرستان محلات با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و آماده سازی نیروهای بسیجی توسط بسیجیان حوزه علی‌ابن ‌ابیطالب ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزار شد.

انتهای پیام/87007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول