اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان:

مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر لالی وارد مدار بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در فاز جدید طرح آبرسانی لالی مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر لالی وارد مدار بهره‌برداری شد.

مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر لالی وارد مدار بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به روند افزایش جمعیت این شهر و در راستای تکمیل طرح آبرسانی شهر لالی ساخت یک مخزن 5 هزار مترمکعبی از سال 1385 برای یک دوره زمانی 25 ساله در دستور کار شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب شهر لالی متناسب با نرخ رشد جمعیت و پوشش دادن نیاز آبی شهر در زمان نوسانات ساعتی مصرف آب شبکه توزیع عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح آب شرب مورد نیاز شهر لالی برای پاسخگویی به افزایش جمعیتی بالغ بر  28 هزار نفر در سال 1410 تامین خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان اضافه کرد: برای اجرای این طرح 850 میلیون تومان هزینه شده و در ساخت آن بیش از 2 هزار و 700 مترمکعب بتن و 274 تن آرماتور مصرف شده است.

گفتنی‌ست با بهره‌برداری از این مخزن ظرفیت مخازن شهر لالی به 10 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول