اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از جشنواره فجر اصفهان

فیلم «هیس! ‌دخترها فریاد نمی‌زنند» به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی اصفهان گفت: امروز در هشتمین روز از جشنواره فجر اصفهان فیلم «هیس ‌دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و دو فیلم دیگر به نمایش درمی‌آید.

فیلم «هیس! ‌دخترها فریاد نمی‌زنند» به نمایش درمی‌آید

علی تمنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:  امروز در سه سانس فیلم‌های «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» کاری از پوران درخشنده  و برلین 7 به کارگردانی رامتین لوافی در سینماهای سپاهان، ساحل و خانواده اکران می‌شود.

وی درباره داستان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» گفت: این فیلم داستان شیرین دختر 8 ساله‌ای است که بی‌توجهی پدر و مادرش واقعه‌ای را برای وی رقم می‌زند که زخم آن سال‌ها بر روح و روانش باقی می‌ماند و همه زندگی‌اش را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: آنچه این زخم را عمیق‌تر و واقعه را به فاجعه ختم می‌کند این است که دخترک هیچ کس را ندارد تا درد دلش را با او در میان بگذارد.

وی ادامه داد: شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، هادی مرزبان، ستاره اسکندری، امیر آقایی، شیرین بینا در این فیلم بازی کرده‌اند.

تمنایی درباره فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی  محمد هادی کریمی نیز گفت: این فیلم که نقدی بر عرفان‌های کاذب است داستانی اجتماعی دارد و به مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، می‌پردازد.

وی اضافه کرد: هنگامه قاضیانی،نیکی کریمی، مهدی احمدی،بیتا فرهی، امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، ساعد سهیلی، الناز بهمن‌زاده، حمید فرخ‌نژاد، فرخ نعمتی و شهرزاد کمال‌زاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی اصفهان درباره فیلم برلین 7 نیز اظهار کرد: این فیلم داستان چند مهاجر است که عواقب جنگ و حمله به عراق آنها را به دنبال جایی برای زنده ماندن می‌کشاند.

وی افزود: عاطف همراه دختر و پسر بیمارش به برلین می‌رسند، جایی که خطری زندگی‌شان را تهدید نمی‌کند اما متوجه می‌شوند که همه زندگی زنده ماندن نیست.

تمنایی گفت: مصطفی زمانی، مسعود رایگان، کارولین ایشهورن، حلیما ایلتر، هاینه لاترباخ از جمله بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش فارس از ابتدای آغاز سی و یکمین جشنواره چهارم فیلم فجر شهروندان اصفهانی منتظر به نمایش درآمدن فیلم «هیس! ‌دخترها فریاد نمی‌زنند» بودند و به نظر می‌رسد امروز استقبال خوبی را از این فیلم در اصفهان همانند شهرهای دیگر شاهد باشیم.

گفتنی است این فیلم در روزهای 18 و 19 بهمن ماه در سینما آزادی تهران چهار سانس فوق‌العاده داشت.

«حوض نقاشی» تاکنون محبوب‌ترین فیلم مردمی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده است و«هیس! ‌دخترها فریاد نمی‌زنند» در رتبه دوم نظرسنجی مردمی جشنواره قرار دارد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول