اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال:

اختلافی با هیچ یک از دروازه‌بانان ایران ندارم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: با هیچ یک از بازیکنان به ویژه دروازه‌بانان حاضر در فوتبال کشورمان اختلافی نداشته و تنها به فکر موفقیت تیم ملی ایران هستم.

اختلافی با هیچ یک از دروازه‌بانان ایران ندارم

رحمان احمدی بازیکن شماره یک تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: خوشبختانه پس از ماه‌ها تلاش از سوی همه اهالی فوتبال شاهد هستیم که تیم ملی به شرایط ایده‌آل و آرمانی نزدیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این امر موجب شد که بتوانیم در ورزشگاه آزادی شکست سنگین را با 5 گل به تیم ملی لبنان تحمیل کرده و توانایی اصلی فوتبال ایران را به رخ حریفان آسیایی بکشانیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به اهداف خود یعنی صعود به جام جهانی و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باید شرایط خوب فعلی را حفظ کرده و از تنش‌های بی‌حاصل دوری کنیم.

مهم فقط موفقیت تیم ملی است

احمدی در پاسخ به این پرسش که حضور وی برابر لبنان برای حراست از دروازه تیم ملی حاشیه‌هایی را در روزهای اخیر ایجاد کرده است، آیا این موارد به سود تیم ملی است، گفت: از ابتدایی که این بحث‌ها مطرح شد من هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده و تلاش کردم که از مسائل حاشیه‌ای دوری کنم.

وی تاکید کرد: علت این است که برای من فقط موفقیت تیم ملی فوتبال کشورم مهم است و معتقدم این مسائل حاشیه‌ای به روند کاری ما لطمه وارد می‌کند.

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان بیان داشت: متاسفانه برخی‌ها تصور می‌کنند که میان من و دیگر بازیکنان تیم ملی از جمله گلرها اختلافاتی وجود ندارد که همه این موارد را تکذیب می‌کنم.

احمدی‌ تاکید کرد: من با دیگر دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم ملی رقابت دارم، اما این رقابت سالم بوده و نافی رفاقت ما نیست و اگر در درون دروازه تیم ملی برابر لبنان قرار گرفتم، بنا به تشخیص مربیان بوده است و من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نبودم.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم مسائل حاشیه‌ای هر چه سریع‌تر تمام شده و از رسانه‌ها تقاضا دارم به جای پرداختن به این مسائل بر روی حمایت از تیم ملی در این شرایط حساس تاکید بیشتری داشته باشند تا بتوانیم دل میلیون‌ها ایرانی را با صعود به جام جهانی و کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا شاد کنیم.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول