اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنیاد شهید مازندران:

17 درصد گلزارهای شهدای مازندران نیمه‌کاره است

خبرگزاری فارس: معاون تأمین مسکن و گلزار شهدای اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: 17 درصد از گلزارهای شهدای مازندران نیمه‌کاره هستند که در حال ساماندهی با پیشرفت میانگین 65 درصد هستیم.

17 درصد گلزارهای شهدای مازندران نیمه‌کاره است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، طرح ساماندهی گلزار شهدای شهرستان نوشهر شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان استان، شهرستان، خانواده‌های شهدا و مردم ولایتمدار این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم که با عطرافشانی مزار شهدا همراه بود، معاون تأمین مسکن و گلزار شهدای اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: برای ماندگاری و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا به نسل‌های آینده، طرح ساماندهی گلزار شهدا با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها انجام شد.

سعید کهنسال ادامه داد: شهدا در راه دین و عزت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رفتند و آرامشی که امروز داریم را مدیون شهدا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و 578 گلزار شهدای مازندران، یک هزار و 189 مزار شهید داریم که 37 درصد آن ساماندهی شدند، خاطر نشان کرد: 17 درصد از گلزارهای شهدا نیمه‌کاره هستند که در حال ساماندهی با پیشرفت میانگین 65 درصد هستیم. 

وی تصریح کرد: در شهرستان نوشهر تاکنون 10.2 درصد گلزار شهدا ساماندهی شدند که برای توازن و رسیدن به درصد استانی از سال گذشته 30 درصد با 87 پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

معاون تأمین مسکن و گلزار شهدای اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران عنوان کرد: از 18 درصد اعتباری که اکنون برای شهرستان نوشهر مصوب شد، آن را به 28 درصد افزایش دادیم تا 30 درصد باقیمانده طرح ساماندهی به اتمام برسد. 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم مسئولان و مردم نوشهر با نثار شاخه گل به مزار شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس و قرائت فاتحه، یاد آنها را گرامی داشتند.

انتهای پیام/86019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول