اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

دسته‌بندی‌های زیانبار و جناح‌بندی‌های نامطلوب مانع معرفی انقلاب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: متأسفانه اوضاع داخلی و سیاسی کشور خیلی‌ها را از زیبایی‌های انقلاب بی‌خبر کرده و برخی دسته‌بندی‌های زیانبار و جناح‌بندی‌های نامطلوب نمی‌گذارند توانمندی‌های کم‌نظیر انقلاب معرفی و درک شود.

دسته‌بندی‌های زیانبار و جناح‌بندی‌های نامطلوب مانع معرفی انقلاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی صبح امروز در جمع مسئولان بناب اظهار داشت: تحولات انقلاب اسلامی ایران محدود نیست، چون اگر بود دشمنان ایران این همه تکاپو و شیطنت علیه ایران نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه نباید کارهای بزرگ انقلاب را از یاد برد، افزود: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، کشور ایران مقتدرتر، مستقل‌تر و خودکفاتر می‌شود.

امام جمعه بناب تصریح کرد: در صورتی که این روند پیشرفت پیدا کند، در آینده نزدیک هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ایران عرض‌اندام کرده و جسارتی بکند.

باقری بناب گفت: متأسفانه اوضاع داخلی و سیاسی کشور خیلی‌ها را از زیبایی‌های انقلاب بی‌خبر کرده و برخی دسته‌بندی‌های زیانبار و جناح‌بندی‌های نامطلوب نمی‌گذارند قابلیت‌ها و توانمندی‌های کم‌نظیر انقلاب اسلامی معرفی و درک شود.

در آستانه انتخابات موجب شادی دشمن نشویم

وی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری، تقویت برادری و اتحاد در حد عالی را لازمه حفظ موفقیت و سربلندی نظام دانست و تأکید کرد: با توجه به تلاش بی‌وقفه دشمنان نظام که رهبر معظم انقلاب هم این روزها هشدار داده‌اند، باید حواس همه جمع باشد و اجازه ندهیم در آستانه انتخابات اتفاقاتی در کشور رخ دهد که موجب شادی دشمن شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب بیان کرد: البته این کشور اسلامی و این نظام ولایی بدون پشتوانه و صاحب نیست و ما رهبری صالح، عالم، مجاهد و امتحان پس داده داریم که تا امروز کشور و ملت ایران را از گمراهی‌ها حفظ کرده و به خوبی هدایت می‌کند.

وی تأکید کرد: ما تا آخرین نفس در خیمه اسلامی ایران ماندگار بوده و دست بیعت به هیچ شیطان مکاری نمی‌دهیم.

باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید و تقدیر از مغزهای متفکر متعهد در کشور گفت: سلام خدا بر مغزهای انقلابی مؤمن و متعهدی که به آیه‌های الهی لبیک گفته و با پشت کردن به کاروان مغزهای فراری، دست رد به سینه دشمن زده و پس از جنگ تحمیلی اداره کشور ایران را برعهده گرفته و تخصص پاک خودشان را در اختیار اعتلای انقلاب اسلامی قرار دادند.

دانشمندان شهید رمز و راز فناوری هسته‌ای را بومی کردند

وی، شهدای صنعت هسته‌ای ایران را نمونه آشکار این مغزهای متفکر متعهد دانست و اذعان کرد: این دانشمندان شهید رمز و راز فناوری هسته‌ای را بومی کرده و در موقعیت حساس کشور به کمک نظام شتافتند و امروز کشور را به قلعه مستحکم تبدیل کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه اظهار داشت: دشمنان ایران به شدت تلاش می‌کنند تا ملت ایران را تحقیر کرده و احساس کمبود و حقارت را در آنها تقویت کنند تا روحیه خودباوری جوانان ایرانی را تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) در عمل ثابت کرد همه تلاش دشمنان بی‌اساس بوده و با توکل به خداوند می‌توان همه قله‌های شرف و اقتدار را به دست آورد.

امام جمعه بناب در پایان تأکید کرد: باید احساس ناتوانی از فرهنگ کشور ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/60004/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول