اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان:

جمعیت کنگان 3 برابر شد

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان گفت: جمعیت کنگان طی چند سال اخیر سه برابر شده است.

جمعیت کنگان 3 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عبدالله حسینی کنگانی ‌در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری در کنگان اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی کنگان تلاش زیادی برای رفع مشکلات مردم و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه انجام داده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: نظام اسلامی خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه کرده و حجم و کیفیت اقدامات انجام گرفته نسبت به دوران قبل از انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی امری لازم است و باید برای نسل امروز این افتخارات بازگویی شوند.

وی از آغاز عملیات اجرایی 35 پروژه عمران شهری در کنگان خبر داد و افزود: احداث ساختمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، اجرای چمن مصنوعی، احداث مجموعه شهربازی، سنگفرش پیاده‌روها، زیرسازی و آسفالت معابر شهری، توسعه فضای سبز شهری، اجرای و پروژه ساحل سازی در بندر کنگان از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

شهردار کنگان گفت: بر اساس برآوردهای انجام گرفته برای اجرای این 35 پروژه 80 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

حسینی کنگانی اذعان داشت: با توجه به موقعیت خاص شهرستان کنگان به‌ویژه حضور صنعت در منطقه احداث ایستگاه شماره سه خدمات ایمنی و آتش نشانی نیز در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک این ایستگاه احداث خواهد شد.

وی از سه برابر شدن جمعیت کنگان خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون شهرداری با همان امکانات و بضاعت کم به سه برابر ظرفیت خود خدمات شهری ارائه می‌کند.

شهردار کنگان به حضور شرکت‌های صنعتی و نفتی در منطقه اشاره و اضافه کرد: با وجود تعدد کمپ‌های مهندسی و کارگری در بندر کنگان شرکت‌های مستقر در منطقه حتی یک ریال به عمران شهری در این بندر مساعدت مالی نکرده‌اند، این در حالی است که بخش زیادی از توان و انرژی شهرداری مصروف خدمات‌دهی به این کمپ‌هاست.

شهردار کنگان تصریح کرد: از همه ظرفیت موجود برای رضایت خاطر مردم و بهبود خدمت‌رسانی به مردم اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول