اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن خراسان‌رضوی:

5800 واحد صنعتی فعال در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن خراسان‌رضوی گفت: در خراسان‌رضوی 5 هزار و 800 واحد صنعتی فعال و 550 واحد مردمی وجود دارد و این امر نشان‌دهنده ظرفیت بالای این استان است.

5800 واحد صنعتی فعال در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسن حسینی عصر امروز در نشست خبری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از نامگذاری‌های ایشان در تمام سال‌ها می‌توانیم در برابر تمام تحریم‌ها ایستادگی کرده و روزبه‌روز پیشرفت کنیم.

وی افزود: با دقت به نامگذاری‌های مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم که آنها بسیار مدبرانه و هوشمندانه پشت سر هم چیده شده و مانند تکه‌های پازل اگر به درستی به آنها عمل شود می‌تواند یک تصویر زیبای سازندگی را در طول سال‌ها در کشور به نمایش بگذارد.

حسینی تاکید کرد: شعارهای رهبری مختص یک سال نیست بلکه باید یک شعار در تمام زندگی افراد جامعه اجرا شود تا به نتیجه برسد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی عنوان کرد: در خراسان‌رضوی 5 هزار و 800 واحد صنعتی فعال و 550 واحد مردمی وجود دارد و این امر نشان‌دهنده ظرفیت بالای این استان است.

وی یادآور شد: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در بین تمام استان‌های کشور بیشترین همکاری را با بخش خصوصی دارد و این برای خراسان‌رضوی یک افتخار است.

حسینی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بی‌رویه در بخش تولید استان تصریح کرد: در استان باید از سرمایه‌گذاری‌های بی‌رویه جلوگیری شود و باید تلاش کرد تا سرمایه‌گذاری‌های استان هدفمند شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: افزایش نرخ ارز در کشور سبب شده که میزان تولید داخلی بالا برود اما این به معنای مثبت بودن همواره افزایش نرخ ارز نیست.

وی تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی قصد دارد ظرفیت‌های استانی را افزایش دهد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های کلان و برنامه پنجم توسعه حرکت کند.

انتهای پیام/70005/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول