اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

خانواده دینی زمینه‌ساز ایجاد جامعه متعالی است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: خانواده مهمترین رکن تشکیل‌دهنده جامعه است پس ارتقای معنوییت و اخلاق در آن جامعه‌ متعالی را ایجاد می‌کند

خانواده دینی زمینه‌ساز ایجاد جامعه متعالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی بعد از ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده در نهاوند اظهار داشت: خانواده مهمترین رکن تشکیل‌دهنده جامعه است پس به نسبت ارتقای سلامت معنوی و اخلاقی آن شاهد تشکیل جامعه‌ای متعالی خواهیم بود.

وی والدین را مؤثرترین افراد برای شکل‌گیری رفتارهای اخلاقی در خانواده دانست و ادامه داد: رفتار، گفتار و کردار والدین بر روی فرزندان بسیار اثرگذار است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند وظایف والدین در خانواده را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: توجه به انجام دستورات دین و نهادینه کردن آن در بین فرزندان می‌تواند آنها را برای زندگی آینده آماده کند.

وی از برپایی سالانه ده‌ها کارگاه‌ همایش خانواده در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: هدف از این همایش تقویت مهارت زندگی و حضور دین در زندگی مردم است.

گروسی با اشاره به اینکه باید به سئوالات به صورت کارشناسی شده پاسخ گفت، افزود: باید شبهات و دغدغه‌های جوانان را به خوبی پاسخ دهیم تا زمینه‌ساز ترویج معنویت و ایجاد زندگی به سبک اسلامی در کشور باشیم.

انتهای پیام/89016/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول