اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده سریال خانواده نوروزی:

شأن لهجه اصفهانی در سریال خانواده نوروزی حفظ شده است

خبرگزاری فارس: تهیه کننده خانواده نوروزی گفت: خانواده نوروزی سریالی است که در ایام عید از شبکه استان‎ها و شبکه شما پخش می‌شود و بیشتر بازیگران آن اصفهانی هستند.

شأن لهجه اصفهانی در سریال خانواده نوروزی حفظ شده است

رسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خانواده نوروزی به کارگردانی محمد ممتاز و تهیه کنندگی بنده و رسول هنرمند ساخته می‎شود.

وی افزود: تاکنون بیشتر فیلمبرداری این سریال انجام شده است و فیلمبرداری تا قبل از ایام عید نوروز به پایان می‌رسد.

تهیه کننده سریال خانواده نوروزی گفت: هدف از ساخت این سریال در اصفهان استفاده از ظرفیت‎های بازیگران اصفهانی است زیرا این بازیگران قابلیت‎های زیادی دارند و در برخی موارد مشاهده شده که هم سطح بازیگران پایتخت و گاهی بهتر از آنها بازی داشته‎اند.

وی ادامه داد: خانواده نوروزی برای ایام عید نوروز آماده می‎شود و از شبکه استان‎ها و شبکه شما پخش می‎شود.

زارع تصریح کرد: داستان مجموعه خانواده نوروزی در خصوص دو خانواده که با هم نسبت فامیلی دارند است که بر سر ارث خانوادگی به جدل می‎پردازند.

وی از بازیگران این سریال نام برد و گفت: جهانبخش سلطانی، شهریار دخانی بازیگران اصلی سریال هستند و مرتضی کیوانداریان، سعادت نوری،‌حامد احمدجو، مصطفی بهشتی، علی قیومی، پری کربلایی، آسیه کلانی، زهره غوده، بهناز توسلی، مصطفی ترابی، الهام باقری، رزا حسینی، شمیلا تابش سایر بازیگران این سریال هستند.

تهیه کننده سریال خانواده نوروزی گفت: بیشتر بازیگران این سریال با لهجه اصفهانی صحبت می‎کنند و با تدابیری که توسط کارگردان و نویسنده انجام شده است، سعی شده است که کم‌ترین مشکل در لهجه به وجود آید و تجربه تلخ سایر سریال‎ها تکرار نشود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول