اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هرند:

70 درصد کشاورزی هرند از بین رفته است

خبرگزاری فارس: شهردار هرند گفت: در پی خشکسالی چند سال اخیر 70 درصد کشاورزی هرند از بین رفته و این صنعت در هرند در حال فراموشی است.

70 درصد کشاورزی هرند از بین رفته است

سید حیدر ثمریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسئولان برای مقابله با خشکسالی حرف‌های زیادی زده‌‌اند، اما تاکنون هیچکدام اجرایی نشده که این امر موجب بیکار شدن کشاورزان هرند و مهاجرت آنها به شهرها شده است.

وی در ادامه به طرح‌های عمرانی در سال تولید ملی اشاره کرد و گفت: روشنایی بلوار شهدا، زیرسازی فاز یک محله علامه، زیرسازی و جدول‌گذاری فاز 2 محله صفار، زیرسازی و آسفالت جاده کندرو سایت اداری با مساحت بالغ بر 20هزار مترمربع و 40 هزار مترمربع جدول‌گذاری، احداث و زیرسازی جدول آسفالت باند دوم بلوار ارشاد با مساحتی بالغ بر 5هزار مترمربع، توسعه فضای سبز شهری و بوستان شهدای گمنام شامل سنگفرش، نورپردازی، زیرسازی و جدول‌گذاری از کارهای عمرانی شهرداری هرند طی سال جاری بوده است.

شهردار هرند ادامه داد: مهم‌ترین منبع درآمد شهرداری هرند از اعتبارات دولتی بوده است و 70درصد بودجه سال 91 نیز محقق شده که امیدواریم تا آخر سال جاری 30 درصد دیگر آن نیز محقق شود.

وی با بیان این مطلب که شهر هرند با داشتن کارخانه‌هایی مانند کارخانه تصفیه روغن، کارخانه بیسکویت سازی و کارخانه پارچه پرده و مبل در وضعیت صنعتی مطلوبی به سر می‌برد، افزود: به دلیل نبودن امکانات و مشکلات مالی به وجود آمده برای صنعتگران در تولید هرند مشکلاتی به وجود آمده است.

ثمریان با تاکید بر این مطلب که مدیریت واحد شهری موجب کاهش بسیاری از هزینه‌ها می‌شود، گفت: به دلیل نبودن مدیریت واحد شهری، بعد از هر عمران، نهادهای خدمات رسان فعالیت خود را آغاز می‌کنند که این امر موجب دوباره کاری و هزینه مجدد برای شهرداری و از بین بردن بیت‌المال می‌شود.

وی گفت: اگر تمام هزینه‌ها، درآمدها و فعالیت‌های شهرداری برای مردم روشن و شفاف باشد و با علم به این مشکلات مردم برای همکاری پیش قدم شده که سبب از بین رفتن بدبینی مردم می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول