اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون محقق شده است

ساخت 24 هزار متر مربع فضای فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 24 هزار متر مربع فضای آموزشی فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی ساخته شده است.

ساخت 24 هزار متر مربع فضای فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تخصصی برق و الکترونیک شهرستان بیرجند اظهار کرد: رسالت اصلی فنی و حرفه‌ای مهارت‌آموزی و بسترسازی به منظور ارتقای مهارت افراد است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو شیوه دولتی و خصوصی ارائه می‌شود، گفت: هم‌اکنون 120 آموزشگاه آزاد در خراسان جنوبی وجود دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: تمامی آموزش‌های دولتی، خدمات خوابگاهی، سلف سرویس و سرویس‌دهی رایگان است.

خوشایند با اشاره به اینکه جامعه هدف ما جوانان جویای کار و دانشجویان هستند، افزود: ما در این راستا برای ارتقای مهارت جوانان تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین ما برای سربازان و دانشجویان برنامه‌هایی در جوار پادگان و دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم.

24 هزار متر مربع فضای آموزشی فنی و حرفه‌ای ساخته شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین به دانش‌آموزان کار و دانش و زندانیان، بخش کشاورزی و صنعتی و خدماتی آموزش‌هایی را ارائه می‌دهیم.

خوشایند با اشاره به اینکه طول دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای 10 ساعت تا یک‌هزار و 800 ساعت است، افزود: از بهمن‌ماه سال گذشته علاوه بر دوره‌های غیررسمی دوره‌های علمی کاربردی را با مدرک وزارت علوم در استان انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: با افتتاح مرکز تخصصی برق و الکترونیک شهرستان بیرجند تعداد مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی در استان به 17 مرکز می‌رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از وجود 120 کارگاه، 265 حرفه آموزشی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 24 هزار متر مربع فضای آموزشی فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی ساخته شده است.

انتهای پیام/69003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول