اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی استان اردبیل:

افزایش خانوارها در سهام عدالت اعمال نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی استان اردبیل گفت: در حال حاضر هیچگونه افزایشی در برگه‌های سهام عدالت حتی تولد و فوت افراد خانوار صورت نمی‌گیرد.

افزایش خانوارها در سهام عدالت اعمال نمی‌شود

علیرضا نوراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در ثبت‌نام سهام عدالت که در گذشته صورت گرفته است افزایش خانوار‌ها در حال حاضر اعمال نمی‌شود و اگر در خانواده‌ای نیز فوتی رخ دهد، اموال آن به ورثه رسیده و به هیچ‌وجه مشمولان جدید در بین خانوارها امکان ثبت‌نام نخواهند داشت.

وی گفت: البته قول داده‌اند که بر اساس فرم‌ها و مدارکی که بعداً درخواست خواهد شد، هرگونه افزایش جمعیت خانوار‌ها لحاظ شود که در این زمینه تاکنون دستور‌العمل خاصی به دست ما نرسیده است.

معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی استان اردبیل عنوان کرد: سهامداران توجه داشته باشند که سهام خود را به هیچ‌وجه با قیمت نازل به دلالان و واسطه‌گران نفروشند، چرا که روز به روز قیمت اول و پایه آن رو به افزایش است و به نظر می‌رسد ظرف چند سال آینده با آزاد‌سازی سهام عدالت قیمت آن به چندین برابر افزایش ‌یابد.

نوراللهی ادامه داد: البته با عنایتی که از سوی مقام معظم رهبری برای اقشار کم درآمد صورت گرفته، انتظار می‌رود سهام عدالت قشر اول به مرحله سود‌آوری برسد که در این زمینه کارهای مقدماتی نیز در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد سهام به صورت تخفیف و 50 درصد دیگر از محل سود در حال تسویه است و اصل سرمایه حفظ شده است، به نظر می‌رسد از سال آینده با سود‌آوری برگه‌های سهام عدالت امکان ورود به بورس را خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی استان اردبیل افزود: اولویت اصلی واگذاری سهام عدالت در سیاست‌گذاری دولت اقشار ضعیف و محروم جامعه و دهک‌های پایین بوده است که به نظر می‌رسد بخش عظیمی از اهداف دولت در این باب تحقق یافته است.

نوراللهی در پایان سهام عدالت را بهترین دستاورد دولت در به نمایش گذاشتن عزمش با هدف حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه توصیف کرد و ابراز داشت: اگر دولت اجرای عدالت و توازن در توزیع اعتبارات را هدف‌گذاری کرده بود، در سایه این حرکت‌ها قطعاً به این امر دست یافت.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول