اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

راه‌اندازی 2 مرکز پزشکی از راه دور در جم و عسلویه

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، دو مرکز پزشکی از راه دور در جم و عسلویه افتتاح شد.

راه‌اندازی 2 مرکز پزشکی از راه دور در جم و عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شامگاه سه‌شنبه مراسم افتتاحیه‌ بهره‌برداری از سیستم تله‌مدیسین (پزشکی از راه دور) با حضور مدیرعامل مجتمع گازی، مدیر عملیات، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و تعدادی از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در محل کلینیک پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

مدیر عملیات مجتمع گازی در این آیین در ارتباط با ویژگی‌های این سیستم راه‌اندازی شده در مجتمع اظهار داشت: تله‌مدیسین سیستم نوینی در پزشکی است که به عنوان پزشکی از راه دور یا به عنوان دقیق‌تر تشخیص از راه دور به‌کار گرفته می‌شود.

محمد منبتی افزود: این سیستم در کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی به‌ویژه کانادا در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان دومین شرکت دارنده‌ این سیستم در سطح شرکت ملی گاز ایران محسوب می‌شود که این موضوع نشان از تعهد و پشتیبانی مدیرعامل مجتمع نسبت به منابع انسانی دارد.

منبتی با اشاره به بهره‌برداری سیستم تله‌مدیسین در بیمارستان شهرک مسکونی جم تصریح کرد: با افتتاح هم‌زمان این سیستم در بیمارستان توحید شهرک مسکونی جم، مجتمع گاز پارس جنوبی نخستین شرکت در سطح شرکت ملی گاز ایران است که شهرک مسکونی‌اش نیز از داشتن این سیستم نوین پزشکی بهره می‌برد.

مدیر عملیات مجتمع گازی پارس جنوبی اضافه کرد: با توجه به این‌که این سیستم تنها می‌تواند جایگزین بخشی از اقدامات پزشکی باشد و خلا‌های موجود ما را پوشش دهد، همچنان به حضور فیزیکی پزشکان متخصص در این منطقه احتیاج مبرم وجود دارد.

در این مراسم با ارتباطی که با مرکز تهران برقرار شد، یک بیمار به‌طور نمادین توسط متخصص قلب مرکز تهران مورد معاینه قرار گرفت.

در این آیین مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت کشور، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، رئیس بیمارستان مرکزی تهران و رئیس تله‌مدیسین سازمان با حضور در مرکز تله‌مدیسین بیمارستان مرکزی نفت تهران همزمان با ویزیت نخستین بیمار ارجاع شده از منطقه پارس جنوبی توسط متخصص قلب و عروق، این مرکز را افتتاح کردند.

در ادامه ارتباط تله‌مدیسین پارس جنوبی با واحد تله‌مدیسین بیمارستان توحید جم و همچنین واحد تله‌مدیسین درمانگاه شهرک مهاجران اراک و واحد تله‌مدیسین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز برقرار شد و به صورت نمادین بیماران گوش و حلق و بینی و بیماران نیازمند به متخصص داخلی، از طریق این مراکز مورد ویزیت و درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول