اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

حضور جوانان در صحنه پیشرفت کشور را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: حضور با‌ نشاط جوانان در صحنه‌های مختلف پیشرفت کشور را رقم خواهد زد.

حضور جوانان در صحنه پیشرفت کشور را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در همایش جوانان، انقلاب‌اسلامی و خودباوری با بیان اینکه پس از ادغام سازمان ملی جوانان در سازمان تربیت‌بدنی توجه به مسائل جوانان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: برگزاری 25 برنامه فرهنگی با محوریت موضوعات مربوط به جوانان، چاپ کتب و مقالات با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مناسبت‌های مختلف در همین راستا بوده است.

وی وظیفه اداره‌کل ورزش و جوانان پس از ادغام را بسیار گسترده دانست و تأکید کرد: موضوع ورزش تنها یکی از مباحث زیر نظر این اداره‌کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، قشر جوان استان را به دلیل خیل ‌عظیم آنها نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان دانست و تصریح کرد: حضور با‌نشاط جوانان در صحنه‌های مختلف موجب پیشرفت کشور در عرصه‌های بین‌المللی شده و باید از این ظرفیت بالقوه در زمین‌ های متعدد استفاده شود.

تیشه گران با بیان اینکه وظیفه و استراتژی اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان انجام هماهنگی‌ها است و وظیفه اجرا را برعهده ندارد، خاطر نشان کرد: شایسته است مسئولین استان همکاری بیشتری با این سازمان داشته باشند.

وی حضور قدرتمند ورزشکاران در المپیک را گواه ظرفیت بالای جوانان ایرانی دانست و اظهار امیدواری کرد با توجه کافی به ورزش در میان این قشر شاهد شکوفایی و بالندگی جامعه باشیم.

در ادامه این مراسم مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سخنان کوتاهی خروجی و هدف ورزش را دعوت به حیات و زندگی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام فراشی با اشاره به اینکه اسلام تنها پناهگاه انسان‌هاست گفت: ایران نیز ام‌القرای جهان اسلام است و مسیر خدمت به اسلام به‌وسیله جوانان ورزشکار بهتر از گذشته پیموده خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر پایمردی و پایبندی مردم ایران به ارزش‌های اسلامی گفت: مردم کردستان در 22 بهمن به میدان آمده و پاسداری خود را از انقلاب و  نظام نشان می‌دهند. 

انتهای پیام/79008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول