اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش سرای دانش‌آموزی شهرستان ازنا:

پژوهش‌سرای ازنا دارای 250 عضو فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باقرالعلوم ازنا گفت: پژوهش‌سرا دارای 250 عضو فعال و دائم دانش‌آموزی است که این پژوهش‌سرا دارای انجمن‌های فعال از جمله نجوم، فیزیک، شیمی، ریاضی، رایانه و ... است.

پژوهش‌سرای ازنا دارای 250 عضو فعال است

به گزارش خبرنگاری فارس از ازنا داوود خیراللهی ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان ازنا گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز در سال 83 تاکنون دانش‌آموزان پژوهش‌گرای ما توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف علمی در سطح استان و کشور شرکت کنند و مقام‌های ممتازی را از جمله برنز سومین دولت المپیاد علم و فن‌آوری نانو، رتبه پنجم کشوری در دوازدهمین جشنواره خوارزمی و ... را کسب کنند.

خیراللهی افزود: پژوهشگران ازنایی علاوه بر اختراعات فراوان و کسب مقام‌های گوناگون توانسته‌اند اختراعات خود را با ثبت در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی برخی از تولیدات خود را به تولید انبوه برسانند که از جمله می‌توان به پلاستیک سازگار با طبیعت، سیستم خودرو ایمن و ... اشاره کرد که سیستم خودروی ایمن به تأیید شرکت ایران خودرو رسیده و به کارگیری شده است.

وی در ادامه گفت: اهداف ما در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باقرالعلوم اشاعه فرهنگ پژوهش و تحقیق فردی وگروهی رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های آنان است و این پژوهش‌سرا آمادگی خود را برای ارائه خدمت به دانش‌آموزان نخبه که دارای طرح‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف هستند، اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/2304/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول