اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید قاین خبر داد

انقلاب‌های منطقه به خاطر نداشتن رهبری واحد مشکلاتی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید قاین گفت: انقلاب ایران الگوی خیزش بوده است با این تفاوت که انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود اما انقلاب‌های منطقه به خاطر نداشتن رهبری واحد مشکلاتی دارند.

انقلاب‌های منطقه به خاطر نداشتن رهبری واحد مشکلاتی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین علی خداشناس دوشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز الگوی بسیاری از کشورها شده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی امروز با رهبری خمینی کبیر در کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربی همچنان بر سر زبان‌ها است، افزود: خیزش انقلابی کشورهای منطقه نیز با الگوگیری از انقلاب ایران بود با این تفاوت که انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود و با درایت و رهبری مقام معظم رهبری بعد از گذشت 34 سال همچنان مقتدر است، اما انقلاب‌های منطقه به خاطر نداشتن رهبری واحد مشکلاتی دارند.

نهال انقلاب که با خون شهیدان دفاع مقدس آبیاری شد

رئیس بنیاد شهید قاین با اشاره به اینکه بیش از دو سوم پدران معظم شهدا در این شهرستان به رحمت الهی رفته‌اند، گفت: باید قدر خانواده‌های شهدا که یادگاران انقلابند را بدانیم و این تجلیل‌ها و دیدارها کمترین سپاسی است که می‌توانیم در قبال ایثارگری‌های آنان انجام دهیم.

خداشناس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: نهال انقلاب که با خون شهیدان دفاع مقدس آبیاری شد روز به روز تنومندتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم قاین در جبهه‌های جنگ هشت‌ ساله حضوری پرشور داشتند، افزود: خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران امروز یادگاران آنان هستند که باید همیشه در یادها باشند.

انتهای پیام/2248/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول