اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قرآنی شاهد محقق شد

کسب رتبه برتر پژوهشگران قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در کشور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر پژوهشگران قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در کشور خبر داد.

کسب رتبه برتر پژوهشگران قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در کشور

احمد بهرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مسابقات و برنامه‌های فرهنگی این نهاد به صورت هدفمند بر اساس دستورات ستاد مرکزی به مراکز استان‌ها ابلاغ می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مسابقات قرآنی این واحد را شامل مرحله شهرستانی، استانی و کشوری عنوان کرد و ابراز داشت: در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر برگزار می‌شود و مسابقات کتاب‌خوانی شامل کتاب‌خوانی دهه فجر، دهه محرم و ماه مبارک رمضان از برنامه‌های اجرایی در این نهاد است.

بهرامی مسابقات پژوهش قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر با موضوع درآمدی بر انفاق در قرآن و سیره امام صادق «ع» را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید بیان کرد و گفت: این مسابقات هر ساله با موضوعات مختلف در سطح کشور جهت شرکت پژوهشگران خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: در سطح استانی پس از جمع‌آوری آثار داوری و ارزیابی نهایی سه آثار برگزیده انتخاب و از سه پژوهش‌گر برتر تقدیر می‌شود از این رو پژوهش نفر اول مسابقات استانی برای شرکت در مرحله کشوری به اداره کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال می‌گردد.

بهرامی ابراز داشت: در مرحله کشوری فاطمه و حافظ ثابت با ارائه پژوهش قرآنی با موضوع درآمدی بر انفاق در قرآن و سیره امام صادق «ع» در بین استان‌های شرکت کننده مقام اول کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول