اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان خبر داد

صعود سه تیم فوتسال بانوان گیلان به لیگ کشوری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان گیلان گفت: در پایان رقابت‌های فوتسال بانوان گیلان «جام فجر»، سه تیم صعود کننده به زیر گروه لیگ دسته سوم کشور مشخص شدند.

صعود سه تیم فوتسال بانوان گیلان به لیگ کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پوران واحدی عصر امروز در مراسم توزیع مدال رقابت‌های فوتسال بانوان گیلان «جام فجر» در پیر بازار این شهر، اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش فوتبال و ایجاد انگیزه بین بانوان فوتسالیست گیلانی، رقابت‌های استانی به مناسبت دهه مبارک فجر با نام «جام فجر» برگزار شد.

به گفته وی، این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از سراسر استان در دو گروه چهار و پنج تیمی پیگیری شد تا چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی 16 بهمن ماه در پیر بازار دیدار کنند.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه در گروه «الف» این مسابقات تیم‌های هیئت فومن، رشت، تربیت ‌بدنی سنگر و شهرداری لنگرود حضور داشتند، خاطر نشان کرد: تیم‌های حاضر در گروه «ب» شامل هیئت‌ انزلی، هیئت تالش، بهار دانش رشت، شهرداری کوچصفهان و شهرداری لوشان هستند.

وی درباره زمان برگزاری این دیدارها گفت: مسابقات از 9 بهمن ماه جاری به مدت پنج روز برگزار شد.

واحدی اضافه کرد: پس از برگزاری دیدارها در انزلی و لنگرود، ‌تیم‌های شهرداری لنگرود و هیئت رشت از گروه «الف» و هیئت فوتبال بندر انزلی و بهار دانش رشت از گروه «ب» در سالن پیر بازار رشت با هم دیدار کردند.

وی با اشاره به نتایج این دیدارها اذعان کرد: شهرداری لنگرود با نتیجه شش بر سه تیم بهار دانش رشت را شکست داد و هیئت فوتبال رشت با نتیجه سه بر صفر هیئت فوتبال انزلی را از پیش رو برداشت تا چهره فینالیست‌ها مشخص شود.

به گفته این مسئول، در فینال رقابت‌های مذکور تیم شهرداری لنگرود با نتیجه سه بر دو هیئت فوتبال رشت را شکست داد و در دیدار رده‌ بندی نیز بهار دانش رشت با نتیجه سه بر دو از هیئت فوتبال انزلی شکست خورد.

وی ادامه داد: با کسب این نتیجه، شهرداری لنگرود به مقام قهرمانی دست یافت، هیئت فوتبال رشت و انزلی دوم و سوم شدند و هر سه تیم به زیر گروه دسته سوم لیگ فوتسال بانوان کشور راه یافتند.

واحدی، متذکر شد: زمان برگزاری زیر گروه دسته سوم فوتسال بانوان کشور متعاقباً از طرف فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: 15 داور در رقابت‌‌های دهه مبارک فجر و جام فوتسال بانوان گیلان قضاوت کردند.

صغری محمدی با اشاره به اسامی داورانی که قضاوت دیدارها را به ‌عهده داشتند، ادامه داد: ساناز سامی، لیلا خلیلی از انزلی، فاطمه محجوب، زهرا امدادی و مهرناز جمادی از فومن، مرضیه دادگر از رودبار، مژده صفابخش، مریم صفابخش و سمیه حیدری از رشت کار قضاوت مسابقات لیگ استان با نام «جام فجر» را به‌‌ عهده داشتند.

به گفته وی، صغری محمدی، سیده مینا میرفلاح، سمانه غلام‌پور، فاطمه ادیب از رشت، پریسا میربیکی از رودسر و هاجر حدادی از لنگرود رقابت‌های لیگ فوتسال گیلان را قضاوت کردند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول