اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

قزوین پیش رو در مقابله با حوادث طبیعی است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین بر ضرورت مدیریت و بسیج منابع موجود کشور تأکید کرد و گفت: استان قزوین پیش رو در مقابله با حوادث طبیعی است.

قزوین پیش رو در مقابله با حوادث طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد عجم امروز در مراسم افتتاح اردوگاه امداد و نجات صحرایی بویین زهرا با تبریک دهه فجر اظهار داشت: در روزگار پهلوی مردم ما در بی‌عدالتی زندگی کرده و امروز از برکت و لطف شهدا و رهبری‌‌‌های دلسوزانه شاهد کشوری مستقل در دنیا بوده و مسیر آبادانی و عمران کشور هم گشوده شده است.

استاندار قزوین با تأکید بر لزوم مدیریت و بسیج منابع موجود کشور افزود: عرصه خدمت‌رسانی برای مردم از مواهب خداوندی در راستای رشد، شکوفایی و ارتقای بوده و به همین سبب رهبری انقلاب دهه‌ای که در آن قرار داریم را به نام دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری فرموده‌اند.

عجم تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین با حمایت‌های انجام شده و مثال‌زدنی امروز در مسیر توسعه شتابان قرار گرفته است و نقطه امید و اتکا آن نیز خود مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه مناطق بویین زهرا، آوج و آبگرم جزو مناطق حادثه‌خیز در زمینه زلزله است، تصریح کرد: در حال حاضر گام‌ها و کار‌های خوبی در این استان در راستای مدیریت شرایط اضطراری صورت گرفته است و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها نیز در راستای رویارویی با حوادث طبیعی ضروری است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول