اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان:

با دعای خیر مردم همدان از یزد با امتیاز برمی‌گردیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی و فکر کردن به صعود به لیگ برتر نیاز مبرم به امتیاز داریم که امیدواریم با دعای خیر همدان بتوانیم از یزد با دست پر برگردیم.

با دعای خیر مردم همدان از یزد با امتیاز برمی‌گردیم

مقداد قباخلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: خدا را شکر که این هفته تمرینات پر فشار و خوبی را در همدان و تهران انجام دادیم و شکست دو بر صفر بازی خانگی برابر ایرانجوان را فراموش کردیم و به دنبال گرفتن بیشتر امتیاز از 9 هفته باقی مانده هستیم.

وی افزود: تک تک بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان واقعاً جوانمردی می‌کنند که با غیرت و حمیت به میدان ‌می‌روند در حالی که فقط 25 درصد از مبلغ قرارداد خودمان را گرفتیم در تمرینات با نشاط هستیم و شک نکنید همه تیم برای برد به میدان می‌رویم.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران در ادامه اضافه کرد: تغییر محل تمرین از همدان به تهران و چهار جلسه تمرینی که زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی انجام دادیم بسیار خوب بود و با توجه به دمای هوای تهران که گرم‌تر از همدان است تأثیر خوبی در نشاط و روحیه بازیکنان تیم داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه بعد از گذشت 15 روز از آمدن و اضافه شدن امید طیری به عنوان سرمربی به تیم چه تأثیراتی در روند تیم داشته؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه طیری از مربیان جوان فوتبال کشورمان است در این دو سه هفته حضورش در کنار تیم با رفاقتی که بین بچه‌ها به‌ وجود آورده توانسته تا اندازه زیادی مشکلات روحی و روانی را حل کند که امیدوارم بازیکنان جواب رفاقت طیری را زمین مسابقه و 9 هفته پایانی بدهند.

قباخلو خاطر نشان کرد: مردم همدان لیاقت بهترین‌ها هستند و امیدواریم با دعای خیر این مردم و همت بازیکنان، به لیگ برتر صعود کنیم.

تا پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان)  تیم فوتبال پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم گروه یک این رقابت‌ها قرار دارد روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برابر تیم رده سیزدهمی فولاد یزد به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول