اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز دهه فجر

مسابقه دو و میدانی کارکنان ناجا و سپاه در تویسرکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر مسابقه پنج کیلومتری بین 60 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و سپاه شهرستان تویسرکان از میدان جانبازان تا میدان شهید فرشید هرمزی برگزار شد.

مسابقه دو و میدانی کارکنان ناجا و سپاه در تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در چهارمین روز از دهه فجر 60 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و سپاه مسیر پنج کیلومتری میدان جانبازان تا میدان شهید فرشید هرمزی را در یک رقابت تنگاتنگ دو و میدانی طی کردند.

از بین 60 نفر شرکت‌کننده در مسابقه دو و میدانی، حسین عسگری از سپاه، رحیم سلیمانی از نیروی انتظامی، عباس لطیفی و محسن عبدالملکی از سپاه به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا چهارم شدند؛ در این مراسم با اهدای جوایز نقدی و حکم قهرمانی از قهرمانان این مسابقه تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در ادامه از حضور و تلاش و همت ورزشکاران نفرات چهارم تا دوازدهم با اهدا هدایای تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم، رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان از برگزاری فوتسال نونهالان باشگاه‌های شهرستان در سالن الغدیر خبر داد و افزود: در این مسابقات، هفت تیم در 13 بازی باهم رقابت کردند که باشگاه ذوالفقار(ج) مقام نخست، باشگاه اندیشه‌سازان مقام دوم و باشگاه ذوالفقار(ب) مقام سوم را کسب کردند.

درخشش ورزشکاران تویسرکان در مسابقات ورزش دهه مبارکه فجر

کیانوش سلیمانی با اشاره به کسب مقام سوم استانی تیم پرس سینه تویسرکان در مسابقات باشگاه‌های استان همدان در دهه فجر، گفت: تیم پرس سینه تویسرکان در رده‌ سنی نوجوانان متشکل از فاضل الوندی مقام نخست، حامد ظاهری مقام نخست بزرگسالان و حسین محمد‌ظاهری، نبی‌الله اکرمی‌زاده، محمد محمد‌ظاهری به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم پیشکسوتان را در مسابقات باشگاه‌های استان همدان از آن خود کردند.

وی با اشاره به حضور تیم کشتی بزرگسالان در رشته فرنگی و آزاد تویسرکان در مسابقات انتخابی دهه فجر استان همدان، اضافه کرد: در بخش کشتی فرنگی، یاسر سوری در وزن 55 کیلوگرم مقام نخست، آرش عبدالما‌لکی در وزن 60 کیلوگرم مقام دوم، میلاد یار‌احمدی در وزن 120 کیلوگرم مقام دوم، محسن قلخانی در وزن 66 کیلوگرم مقام سوم و سیدمهدی میرمعینی در وزن 120 کیلوگرم مقام سوم استانی را از آن خود کردند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان ادامه داد: در بخش کشتی آزاد از تویسرکان، ساسان مالمیر در وزن 55 کیلوگرم مقام سوم و احسان عبدالما‌لکی در وزن 66 کیلوگرم رتبه سومی مسابقات انتخابی استان همدان در دهه مبارک فجر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در مسابقات انتخابی همدان در رشته بوکس و رده سنی بزرگسالان در 75 کیلوگرم علی مالمیر مقام نخست، علی‌اکبر سلیمانی در وزن 56 کیلوگرم مقام دوم و محسن کیانپور در وزن 64 کیلوگرم مقام سوم را به دست آوردند.

سلیمانی در پایان از برگزاری مسابقه داخلی تکواندو رده‌های سنی خردسالان و نونهالان پسر در سالن شهید مؤمنی و تقدیر از 17 نفر از ورزشکاران برتر خبر داد و ابراز داشت: ورزش صبحگاهی برادران در محل میدان فرشید با حضور ورزشکاران و ورزش صبحگاهی مربیان و ورزشکاران خواهر در سالن شهید الوندی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب انجام شد.

انتهای پیام/89010/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول