اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از همایش گفتمان انقلاب و جوان

آپارتمان‌نشینی ما به سمت فرهنگ غرب می‌رود/مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: نوع آپارتمان‌نشینی و سبک آشپزخانه‌های امروزی را نوعی ترویج فرهنگ غربی در جامعه امروز دانست و خواستار چاره‌اندیشی مسئولان شد.

آپارتمان‌نشینی ما به سمت فرهنگ غرب می‌رود/مسئولان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حمید رضوی ظهر امروز در همایش گفتمان انقلاب و جوان در بیرجند با بیان اینکه اشکال نسل ما انتقاد است نه اعتماد اظهار کرد: استفاده بیهوده از تلفن همراه در بین نوجوانان و جوانان به چالش اجتماعی تبدیل شده است.

وی نوع آپارتمان‌نشینی و سبک آشپزخانه‌های امروزی را نوعی ترویج فرهنگ غربی در جامعه امروز دانست و خواستار چاره‌اندیشی مسئولان شد.

نباید در دفاع از کشور منفعل باشیم

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد بیرجند نیز گفت: باید فرهنگ استفاده از امکانات در دسترس خود را داشته باشیم تا مورد استفاده نادرست قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام رضا مسعودی با بیان اینکه نباید در دفاع از کشور منفعل باشیم، ادامه داد: باید نوآوری داشته باشیم و به صورت جمعی به پایگاه دشمن حمله کنیم.

وی با اشاره به جدی گرفتن جنگ نرم دشمن افزود: برای مقابله با تهدیدات دشمن باید شیوه‌های جدید آموزشی را در مکان‌هایی مانند مکان‌های آموزشی، سازمان ملی جوانان و سازمان ورزش جوانان توسعه دهیم.

باید دوگانگی را در رفتار و صحبت‌هایمان از بین ببریم

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد بیرجند تصریح کرد: باید هر کسی که در امر آموزش، نقشی دارد بسیج شده تا به نحو احسن آموزش‌های لازم داده شود تا موفقیت و پیروزی را در همه عرصه‌ها داشته باشیم.

مسعودی با بیان اینکه باید دوگانگی را در رفتار و صحبت‌هایمان از بین ببریم، متذکر شد: باید رفتارهای ما کنترل‌کننده ما باشد.

انتهای پیام/2248/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول