اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

30 گروه برتر ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از انتخاب 30 گروه برتر برای حضور در ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی استان خبر داد.

30 گروه برتر ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برف‌آورد در روزهای 16 تا 19 بهمن‌ماه جاری در سایت قاسم‌آباد از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای تبلیغاتی خوبی برای برگزاری این برف‌آورد انجام شده است، گفت: تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیمای مرکز استان، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و ارسال پیامک از جمله اقدامات انجام شده در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب برای برگزاری ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری است.

صادقی با بیان اینکه اسکلت‌بندی سایت این برف‌آورد در حال انجام است، ادامه داد: اتاق اطلاع‌رسانی و دبیرخانه ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی استان در هتل کوهرنگ فعال شده است.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای حضور مدیران استانی، شهرداران و معاونان آنها، عکاسان و مجسمه‌سازان استان در این برف‌آورد سالانه به تمامی آنها پیامک ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب آثار برتر ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی با رویکرد فجر 34 است، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، تهران و قم هستند.

صادقی از اهدای جوایز به پنج گروه اول در این برف‌آورد خبر داد و اظهار داشت: گروه اول پنج میلیون تومان، گروه دوم چهار میلیون تومان، گروه سوم سه میلیون تومان، گروه چهارم دو میلیون تومان و گروه پنجم یک میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه‌هایی که طرح‌هایشان قابلیت داوری داشته باشند مبلغ 300 هزار تومان بن خرید صنایع دستی دریافت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه داوران ششمین برف‌آورد سالانه استان چهارمحال و بختیاری مشخص شده‌اند، تصریح کرد: سه داور در سطح ملی و استانی داوری این جشنواره را به عهده دارند.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول