اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رقابت 43 گروه در ششمین برف‌آورد چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از رقابت 43 گروه شرکت کننده در ششمین برف‌آورد سالانه استان خبر داد.

رقابت 43 گروه در ششمین برف‌آورد چهارمحال و بختیاری

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در ششمین برف‌آورد سالانه استان 167 نفر از استان‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این برف‌آورد افراد در رده‌های سنی و مشاغل مختلف شرکت کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده 38 نفر شغل آزاد، یک نفر استادیار دانشگاه، 81 نفر دانشجو، 10 نفر سنگ تراش، چهار نفر مجسمه‌ساز، 2 نفر معمار، یک نفر هنرمند و 2 نقاش حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: از تعداد 167 نفر ثبت‌نام شده برای حضور در ششمین برف‌آورد سالانه استان چهارمحال و بختیاری، 139 نفر مرد و 28 نفر زن هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ششمین برف‌آورد سالانه استان در سایت قاسم‌آباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این راستا تمامی اقدامات لازم انجام شده و شرایط برای برگزاری یک مسابقه عادلانه فراهم است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره در سطح ملی از چند ماه پیش آغاز و فراخوان منتشر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین آثار هنرمندان نیز دریافت شده و به زودی آثار برگزیده انتخاب و اعلام می‌شود.

ریاحی از برگزاری این برف‌آورد در روزهای 16 تا 19 بهمن‌ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این برف‌آورد در سایت قاسم‌آباد برگزار می‌شود، و شرکت کنندگان در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول