اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اجرایی ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارسال 43 اثر به دبیرخانه ششمین برف‌ آورد سالانه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: عضو اجرایی ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری از ارسال 43 اثر به دبیرخانه ششمین برف آورد سالانه در این استان خبر داد.

ارسال 43 اثر به دبیرخانه ششمین برف‌ آورد سالانه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قدرت‌الله ولی‌زاده کاجی پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری ششمین برف آورد سالانه این استان، اظهار داشت: ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری از 16 لغایت 19 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این برف‌آورد از استان‌های سراسر کشور هستند، ابراز داشت: بیشتر این شرکت کنندگان از استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، فارس، قم و کرمان هستند.

ولی‌زاده کاجی از دریافت 43 اثر از سوی دبیرخانه این برف آورد خبر داد و اظهار داشت: افراد متقاضی شرکت در ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه 12 بهمن آثار خود را به دبیرخانه این برف آورد ارسال کنند.

عضو اجرایی ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ششمین برف آورد سالانه چهارمحال و بختیاری در سایت قاسم آباد از توابع شهرستان کوهرنگ برگزاری می‌شود، اذعان داشت: تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و همه چیز مهیای برگزاری این برف آورد سالانه است.

وی با اشاره به افق قابل دسترس و درخواست‌های ششمین برف آورد سالانه، ابراز داشت: طراحی، ساخت و اجرای مجسمه، حجم و سازه‌های برفی، تاکید بر ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و مبارزات حق طلبانه سایر کشورهای جهان، اشاره به فرهنگ اسلامی و ایرانی با نگاه نو به ارزش‌های انسانی و زیبای معنوی، یاد آوری خاطرات قومی و بومی، ادبیات غنی، ضرب‌المثل‌ها و آداب و رسوم، ارایه مقیاس منطقی و متناسب سازه‌های برفی با نمونه واحد انسان از جمله محورهای این برف‌آورد محسوب می‌شود.

ولی‎زاده زمینه سازی برای طراحی و اجرای بین المللی برف آورد سالانه را از ماموریت‌های ششمین برف آورد سالانه برشمرد و گفت: نگرش ویژه به جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری زمستانه کشور، جذب گردشگران زمستانی با بهره‌مندی از هتل‌ها، مهمان‌سراها و پیست اسکی مجهز، میزبانی هنرمندان و شرکت کنندگان از سراسر کشور از دیگر این مأموریت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و علاقه‌مندان، معرفی و فروش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با برپایی غرفه و نمایشگاه از دیگر این مأموریت‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول