اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله خیز / 96

هاشمی: آذین‌بندی 57 شهر مازندران در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 57 شهرداری استان مازندران باید تمام همت خود را جهت آذین‌بندی و برپایی جشن انقلاب در سطح شهر به‌کار گیرند.

هاشمی: آذین‌بندی 57 شهر مازندران در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، سید عیسی هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد، انقلاب جمهوری اسلامی را ابتکار حضرت امام‌خمینی (ره) با بهره‌گیری از نبی مکرم اسلام (ص) دانست و گفت: تأسی از پیامبر اکرم (ص) موجب شد تا این جامعه به رستگاری رسیده و امروز در کشورهای مسلمان به عنوان الگو از آن یاد شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان و تلاش خستگی‌ناپذیرشان جهت از بین بردن این انقلاب گفت: این انقلاب با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز کل دنیا را فرا گرفته و تلاش دشمن بی‌فایده است چرا که چراغ این انقلاب تا زمانی که ستون و خیمه نظام عمود ایستاده است، خاموش نمی‌شود و هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند.

هاشمی با اشاره به اهمیت گرامیداشت میلاد بهار انقلاب در شهرستان‌های استان مازندران گفت: مجموع 57 شهرداری شهرهای استان مازندران باید تمام همت خود را جهت آذین‌بندی و برپایی جشن انقلاب در سطح شهر به‌کار گیرند.

وی جلسات شورای اداری را کارگروه تخصصی رفع مشکلات شهرستان دانست و گفت: جلسه شورای اداری بهترین فرصت برای پیگیری مصوبات و خدمات‌رسانی به مردم است.

هاشمی عنوان کرد: انقلاب آمد که سه وضع را تغییر دهد که می‌توان آن‌ها را توسعه وضع موجود، توسعه انتظاری و توسعه آرمانی برشمرد.

فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه خدمتگزاری به مردم را یک فرصت برشمرد که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدیران عطا شده است.

عبدالغدیر مشایخی ادامه داد: باید علاوه بر شکرگزاری، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم بکار گیریم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار انقلاب و ایام‌الله دهه مبارک فجر، وحدت و همدلی و تلاش برای توسعه همه ‌جانبه شهرستان محمودآباد را از عمده برنامه‌های خود در شهرستان عنوان کرد و افزود: این انتظار را داریم در راهی که جلب رضایت مخلوق خدا از اهداف اساسی ما به شمار می‌رود شما مدیران، خدمتگزاران واقعی به نظام و مردم باشید.

انتهای‌پیام/86013/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول